Mustang запазва V8

Седмата генерация Ford Mustang ще продължи да се предлага в два варианта на каросерията - купе и кабрио.

Седмото поколение захапва асфалта с още по-голяма бензинова мощност

Над 500 конски сили

По-агресивен, по-мощен и по-електронизиран, но не електрифициран - така стъпва на пътя седмото поколение на легендарния Ford Mustang. Промените в новия модел са големи, макар че някои компоненти се пренасят от сегашната генерация.

Отлага се обаче (засега) най-важната и очаквана промяна, а именно въвеждането на електрическо задвижване.

Ортодоксалните почитатели на американските мускулести коли могат да отдъхнат, защото любимият им Mustang ще продължи да се задвижва от могъщ 5,0-литров бензинов двигател V8, а като негова алтернатива остава в гамата и по-малкият 4-цилиндров 2,3-литров турбо мотор с работен обем 2,3 л.

Промените във външния дизайн правят Mustang още по-агресивен.

Ford ще зарадва феновете на Mustang и със специална спортна версия Dark Horse, при която двигателят V8 генерира повече от 500 конски сили. При стандартния вариант моторът V8 развива над 450 конски сили, но колко точно - засега не е оповестено. Направени са подобрения, сред които са нова система за захранване с въздух с двойна дроселова клапа.

За радост на любителите на ръчното превключване моделът ще продължи да се предлага с механична трансмисия наред с 10-степенния автоматик. При ръчната кутия оборотите се напасват автоматично при смяна на предавките. Автоматичната трансмисия предлага друга интересна функция - дистанционно палене с бутон от ключа с форсиране на двигателя, за да може така собственикът да открие по-лесно автомобила си на паркинга. Тази екстра обаче е забранена в Европа.

Кокпитът е по-луксозен и дигитализиран с големи екрани.

Въвежда се нова система с избор между шест за режима на шофиране. Друга новост е по-директното адаптивно окачване, което реагира мигновено при променящите се условия на пътя. Интериорът е по-луксозен и получава по-големи екрани, повече свързани функции като Amazon Alexa и премиум аудио Bang&Olufsen. Линията на покрива е проектирана така, че да се улесни качването на водача с каска за пистово шофиране.

Следете Trud News вече и в Telegram

Коментари

Регистрирай се, за да коментираш

Още от Автомобили