Нова цел на „Левски“: 50 хил. виртуални билета

Ръководството на „Левски“ е решено да пусне за трети път виртуални билети за събитие, на което реално не може да има публика. До този момент на „Герена“ продадоха общо 33 000 пропуска, а в касата на клуба влязоха над 400 000 лева. По този модел за генериране на дарения се процедираше за двубоя с „Лудогорец“ през март, отложен заради извънредното положение у нас, въведено покрай пандемията от коронавирус. Тогава феновете разграбиха за дни 10 898 билета, но впоследствие БФС отмени кръга. В неделя „сините“ отчетоха общо 22 000 продадени виртуални пропуска за 106-ия рожден ден на клуба. Така „Левски“ официално стана първият български футболен клуб, напълнил стадион в условията на епидемиологична обстановка и събитие, което не предполага присъствие на фенове. Нещо повече, „сините“ опитаха да продадат за втори път всички места за същото събитие, тъй като нямаше ограничение в броя на ценните хартийки, а фенове закупиха нови 4000 билета. 
Сега закъсалият финансово гранд се надява отново да разпродаде пълния капацитет на съоръжението, възлизащ на около 17 000 места и да достигне до общо 50 000 виртуални пропуска. Мачът с „орлите“ е на 5 юни в София, а седмица по-рано тимът играе контрола с „Витоша“ (Бистрица).

Следете Trud News вече и в Telegram

Коментари

Регистрирай се, за да коментираш

Още от Футбол БГ