Напрежение в Нови хан заради пясъчна кариера

Обявиха за издирване испанец заради кражби в с. Бутан

Задържаха двама за телефонна измама, представяли се за зам.-министри

Трус от 6,3 по Рихтер разлюля Северозападно Мексико

Предлагат името на Си Цзинпин да бъде вписано в конституцията

Задържаха собственика на автобуса убиец от „Бакаджика”

„Спартан” аварира на Граф Игнатиево

„Газпром” получи разрешение за втората тръба на „Турски поток”

В Истанбул забраниха пиеса за диктатор, изпълнявана от критик на Ердоган

Представяме се уникално на “Зелената седмица” в Берлин

Референдум срещу скъпотията в Швейцария

Българката Ружа мами с мрежа за криптовалута Спецпрокуратурата, ГДБОП и ДАНС включени в разследване на международна група за пране на пари

Вижте акцентите от броя на „Труд“ в събота, 20 януари 2018

100 младежи започват работа в Ружинци по програма за заетост

Десислава Атанасова: Докладът на ДАНС ще бъде разсекретен скоро

Peugeot купи Opel за 2.2 млрд. евро (обзор)

Френският автомобилен концерн PSA Group купи европейските марки на General Motors – Opel и Vauxhall, съобщиха световните агенции.

Така PSA Group ще стане вторият по големина автопроизводител в Европа след Volkswagen. Обединената компания би могла да прави по 5 милиона коли годишно.

Сделката е на стойност 2,2 милиарда евро, като с нея собственикът на Peugeot и Citroen придобива и европейското финансово подразделение GM Financial.

„Горди сме да обединим силите си с Opel/Vauxhall и сме дълбоко ангажирани с продължаващото разработване на тази голяма компания“, коментира Карлос Таварес, председател на управителния съвет на PSA.

„По този начин марката Opel ще засили позициите си на Стария континент“, заяви Мери Бара, изпълнителен директор на GM.

Акциите на PSA поскъпнаха с над 5,25% до 20,06 евро. Това е най- високата им стойност от юли 2011 г.

Със сливането френският концерн ще реализира до 2026 г. икономии от 1,7 милиарда евро годишно, чрез комбиниране на разходи за развойна дейност и заводски инвестиции. Това ще помогне на Opel да генерира марж на оперативна печалба от 2 на сто от приходите през 2020 г. и 6% до 2026 г.

Сделката засили притесненията на синдикатите, че сливането ще доведе до големи съкращения в заводите извън Франция. Заради предстоящия Brexit най-заплашени са работниците в заводите на Vauxhall, където се очакват най-сериозни уволнения.

 

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.