Продадоха на търг „Златния глобус“ на Мерилин Монро

Загиналите при пожара в Северна Калифорния станаха 76, над 1200 души са изчезнали

Жена загина, а над 200 души пострадаха при протести във Франция

Тридневен траур в Аржентина за жертвите на изчезналата подводница „Сан Хуан“

Доналд Тръмп очаква до дни пълен доклад за убийството на Джамал Хашоги

Мевлют Чавушоглу и Майк Помпео обсъждат връзките между Турция и САЩ

Ден в памет на жертвите от пътни инциденти

Жълт код за сняг и дъжд в 20 области на страната

Барак Обама се оказа изненадващ гост при представянето на книгата на съпругата му във Вашингтон

Зодиите като сектанти

На 18 ноември 2018 да почерпят

Спортисти и авантюристи ни славят в Гинес Най-любопитните постижения в Книгата на рекордите

Затягат правилата за билбордовете край шосетата

Икономиката ще загуби 2,2 млрд. лева заради недостиг на шофьори Бранша чакаа поне 2000 водачи от българските диаспори

Калоян Паргов: Предсрочни догодина избори са неминуеми

Polestar дава мощ на хибридите Volvo

Новите хибридни модели T8 Plug-in от серията 60 на Volvo ще се представят със специална разработка Polestar Engineered. Името Polestar се свързва с най-мощните автомобили на компанията. Хибридните варианти от серията 60 с моторизация T8 Plug-in и с пакета Polestar Engineered ще получат подобрения по отношение на колелата, спирачките, окачването и задвижващата система. Първият модел, който ще се възползва от новите разработки, е следващото поколение S60 – премиерата му ще бъде през следващата седмица.

По-конкретно подобренията се изразяват в олекотени джанти с по-отворен дизайн, който разкрива златисти спирачни апарати – това е отличителният цвят за Polestar компонентите, след които са и предпазвите колани. Спирачните дискове Brembo са моноблок цяла отливка със спомагащ охлаждането дизайн, а накладките издържат на по-висока температура. Окачването работи с регулируеми амортисьори Ohlins, които позволяват втвърдяване на пружините без да страда комфортът. Мощността на двигателя е вдигната с 15 коня до 415 к.с. и максималният въртящ момент е увеличен от 640 на 670 Nm. Софтуерната оптимизация намалява разхода на гориво и усъвършенства автоматичния избор на предавки.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.