Сираков даде тон на кампания: Можем да сме №1 на Балканите

БУЛФОТО

Наско Сираков, мажоритарният собственик на "Левски", даде тон на подновената кампания, насочена към членските карти на клуба. Тя стартира преди повече от година, когато привържениците закупиха около 20 хиляди пластики. Сега на стадион "Георги Аспарухов" се надяват не само да подновят тази бройка, но и да я удвоят. 

"Не случайно тази кампания се казва „Аз съм Левски“, защото това е най-лесният начин всеки един левскар от всяка точка на света да бъде приобщен към голямото „синьо“ семейство - обяви Сираков на пресконференция. - От началото на кампанията миналата година около 20 хил. левскари са членове на Футболен клуб „Левски“, което ни нарежда на едно от първите места на Балканите, а съм убеден, че ако не беше пандемията, щяхме да бъдем водещ клуб, но това не е късно. Сега стартираме подновяването на членските карти и съм убеден, че много от нашите привърженици, които не са успели да се сдобият с членска карта, ще го направят. Успех на кампанията."

Отношение взе и Ивайло Ивков, новият изпълнителен директор на 26-кратните шампиони: "През последната седмица имах възможност да се представя както пред медиите, така и пред привържениците. Искам още веднъж да кажа на всички, мисля, че имам и лицето и самочувствието да го кажа, тъй като дълги години съм работил в „Левски“, така че считам, че и аз мога да ги призова към една невиждана кампания. Най-важният ни капитал, най-важните ни партньори, това са нашите привърженици. Затова тази уникална кампания, която стартира миналата година, счита да се доразвие. Моля всички, които са с членски карти, да ги подновят и да привлекат нови съмишленици. Имаме нужда от вас, участвайте."

Следете Trud News вече и в Telegram

Коментари

Регистрирай се, за да коментираш

Още от Футбол БГ