Теменужка Петкова: Либерализацията на пазара няма да оскъпи електроенергията

Деца монтираха табели с еко-послания на дърветата в НП “Пирин“

Арестуваха 20-годишен за брутално изнасилване в Сандански

Цветан Цветанов: Най-печеливши в местните избори ще бъдат ДПС

Каракачанов: БНР не е частна собственост на група от хора, то е национално

Фандъкова на 22 септември: Нека помним онези забележителни дни, когато страната ни възвърна своето достойнство

МВР: Продължават опитите за безопасното извеждане на барикадиралия се мъж в „Овча купел“ в София

Корнелия Нинова на 22 септември: Нека заедно и смело пазим българщината и отстояваме независимостта си

Юнкер: Убеден съм, че Брекзит ще се случи

Сергей Шойгу: Все някога ще трябва украинските екстремисти да бъдат спрени

111 балона с цветовете на трибагреника полетяха над Царевец Даниел Панов: Нека бъдещето на децата бъде каузата, която ни обединява

Десетки ранени и разрушения след земетресението в Албания (СНИМКИ)

Климатологът Георги Рачев: Октомври ще бъде по-топъл от нормалното, живакът скача до 30 градуса

Караянчева на 22 септември: Единството и обединените усилия са най-важното условие за развита и просперираща България

Започна работното посещение на вицепремиера Екатерина Захариева в централата на ООН

Tурция – рекордьор по нови молове Площите за хранене са ключови

Пазарът в България се насити на традиционните търговски центрове

Турция е безспорен лидер по строителство на нови търговски площи в Европа през 2018 г. с реализиран обем от 525 хил. кв.м. Въпреки това, спрямо предходната година страната отчита спад с близо 50% поради факта, че инвеститорите се фокусират върху оптимизацията на съществуващи търговски центрове, както и строителството на по-малки такива.

Въпреки, че курсът на турската лира се срина до около 0,33 лв. и за българите е изгодно да пазаруват в съседната ни страна, потребителските стоки там са поскъпнали с цели 19,7% за година. Голямата инфлация в Турция обаче не спира българите да я посещават за шопинг турове.

В България активността в строителството на молове през последните години не е висока. В страната се завършваха замразени проекти или се отваряха площи след модернизация. Единственото откриване през 2018 г. беше на търговски център в Пловдив, а през март 2019 г. на мол във Варна.

Брокери коментират, че големите градове вече са наситени с молове. Оттук нататък не се очакват нови проекти на класически търговски центрове, а по-скоро гъвкави концепции, съобразени с пазарни трендове като електронната търговия и все по-ключовата роля на площите за хранене и развлечения.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.