Velar отговаря на всички желания

Range Rover с два вида хибридно задвижване

Висока мощност и първокласен лукс

Във високия клас мощни и луксозни SUV автомобили Range Rover е доказана величина със стабилни позиции, които се укрепват допълнително с новия модел Velar. Той предлага задвижваща гама, която отговаря на различни потребителски нужди – бензинови и дизелови двигатели с Mild-хибридна технология и високоефективен Plug-in хибрид. Всички силови агрегати допълват балансираната и стабилна динамика на задвижване с набор от модерни технологии на окачването и шасито за безпроблемно шофиране върху всякакъв терен.

Plug-in хибридният вариант Range Rover Velar P400e осигурява най-доброто от всички светове, комбинирайки електрически мотор с мощност 105 kW с бензинов двигател за висока и тиха производителност. Балансът между шофиране само с електрическа енергия и бензинова тяга означава, че автомобилът е идеален за кратки градски пътувания и по-дълги пътешествия. Той има очакван електрически пробег в реални условия до 51 км – достатъчен за средното ежедневно разстояние,. За по-дълги пътувания plug-in хибридната система има комбиниран пробег в реални условия от 684 км на бензин и електрическа енергия.

Само с електрическа енергия той може да измине до 64 км по цикъла на измерване WLTP, като нивото на отделяните въглеродни емисии е 38 г/км, а разход на гориво е до 1,6 л/100 км. Тези резултати са постигнати благодарение на използването на 19,2 kWh батерия. С комбинирана мощност от 404 к.с. и 640 Нм въртящ момент от своя 2,0-литров 4-цилиндров бензинов двигател Plug-in хибридният Velar е в състояние да ускори от 0 до 100 км/ч за 5,4 секунди и да постигне максимална скорост 209 км/ч. На ток може да се осигури движение при скорост до 140 км/ч.

Водачите могат да избират между 3 режима на шофиране – изцяло електрически, комбиниран хибриден и бензинов. Зареждането на батерията от 0 до 80% отнема само 30 минути, тъй като Velar e от малкото plug-in хибриди, способни на бързо постояннотоково зареждане с мощност 50 kW. В домашни условия зареждането от 0 до 100% с променливотоково зарядно с мощност 7 kW продължава 2,5 часа. Водачите могат да контролират и следят зареждането в дома си на смартфон чрез приложение, което може да се използва и за предварителна климатизация на купето.

Бензиновите и дизеловите Mild-хибридни версии на Velar работят с 48-волтова технология с ремъчен стартер-генератор за възстановяване на енергията при намаляване на скоростта. Тя се съхранява в 4 литиево-йонна батерия под задното багажно пространство. Батерията може да освободи отново съхранената енергия, за да подпомогне двигателя при ускоряване, като същевременно предоставя по-рафинирана и отзивчива start-stop система. Mild-хибридните версии са две бензинови  - 3,0-литтров двигател с 400 к.с. и 2,0-литров с 204 к.с. и една дизелова с 3,0-литров двигател с 300 к.с.

Характерният за Range Rover комфорт и изтънченост при возене са осигурени от модерното шаси и окачване. Опционалното електронно въздушно окачване осигурява луксозен комфорт с набор от допълнителни функции, предназначени да улеснят живота, като същевременно подобряват проходимостта върху всякакъв терен благодарение на максимален просвет от 251 мм и модерните технологии за висока проходимост.

Проходимост върху тежки терени

Удобства за всякакви условия

Range Rover Velar предлага удобството на системата за „прозрачен“ преден капак, която обединява данни от камерата, за да предложи виртуален изглед под предния капак на централния дисплей. Така водачите могат да видят скритата зона на земята директно пред и под автомобила, което е много полезно в офроуд условия. Камери, разположени в предната решетка и страничните огледала, предлагат точно представяне на терена и всякакви потенциални опасности. Същевременно задната камера предоставя по-добра видимост при движение на заден ход и улеснява маневрирането, включително с ремарке.

Системата за поддържане на зададена скорост по пресечен терен  функционира като автопилот за ниски скорости и предоставя допълнителна стабилност при неблагоприятни условия. Тя регулира скоростта на автомобила като круиз контрол и не е необходимо използване на педала на газта и спирачката.

Системата за подпомагане на потеглянето по настилки с ниско сцепление е създадена да улеснява водачите да тръгват плавно от място върху много хлъзгави повърхности, което намалява вероятността от буксуване.

Следете Trud News вече и в Telegram

Коментари

Регистрирай се, за да коментираш

Още от Автомобили