Volvo пласира 60% повече коли на ток

През изминалата 2021 г. са се увеличили рязко продадените от Volvo електрифицирани автомобили. Те са с 63,9% провече в сравнение с предходната година и представляват 27% от общите продажби на компанията.

Въпреки кризата, породена от коронавируса, и затруднените доставки на компоненти Volvo отчита отлични пазарни резултати и глобален ръст на продажбите в размер на 5,6%. Най-търсеният модел на марката продължава да бъде XC60. На втора и трета позиция в тази класация се нареждат по-малкият SUV “брат” XC40 и по-големият” XC90.

В България през 2021 г. продажбите на Volvo са с 31,4% повече в сравнение с 2020 г. Plug-in хибридите се удвояват и достигат 20% от общите продажби. Всяко трето пласирано ново Volvo у нас е XC90.

Следете Trud News вече и в Telegram

Коментари

Регистрирай се, за да коментираш

Още от Автомобили