За технически проблем, свързан с дублирани трансакции съобщават от банка ДСК. От финансовата институция предупредиха своите клиенти, че е възможно двойно теглене на сума, ако са използвали ПОС и АТМ устройствата на Пощенска банка. Така например, ако клиент на ДСК е теглил 200 лева от банкомат на Пощенска банка, може в касовата бележка да изписва, че са дръпнати 400 лева от сметката.
От ДСК побързаха да успокоят, че се работи по отстраняване на проблема и сумите ще бъдат възстановени.
"Бях на преглед в частна болница, назначиха ми специфични изследвания. Вместо 215 лева, получих известие в онлайн банкирането, че са ми дръпнати 430 лева. Притесних се и звъннах в банката, но от там ме увериха, че парите ще бъдат възстановени възможно най-бързо", разказа пред "Труд news" Мариела Новакова.
"Уважаеми клиенти, бихме искали да Ви информираме, че поради проблем с обработката на операции, направени на ПОС терминали и банкомати на Пощенска банка с карти, издадени от Банка ДСК, е възможно същите да са отчетени двойно.
Екипите на Пощенска банка работят приоритетно за отстраняване на проблема, след което Вашите средства ще бъдат възстановени коректно и в най-кратък срок.
Ще ви информираме своевременно при промени тук. С уважение, екипът на Банка ДСК", съобщиха от банката.
Коментари
Регистрирай се, за да коментираш