Без компенсации, ако полетът е отменен заради COVID-19

Архив

Пътниците със самолет вече не могат да претендират за компенсации, ако полетът им е отменен или закъснее заради причина, свързана с пандемията от коронавирус. Причината е, че Европейската комисия обяви разпространението на COVID-19 за извънредна ситуация, заяви Соня Спасова, директор на Европейски потребителски център - България. Тя призова потребителите да бъдат особено внимателни с новите условия, породени от разпространението на заразата. 

Спасова добави, че заради пандемията някои от хотелите в Европа изобщо не са отворили, въпреки че за тях е имало опция за резервация. В тези случаи важат условията на самата резервация, обясни директорът на Европейски потребителски център - България.
Спасова допълни, че към центъра хората могат да се обръщат, когато имат проблем с чужд търговец. Ако проблемът е с български търговец – тогава потребителите могат да се обръщат към Комисията за защита на потребителите.

В ЕС потребителите са защитени по отношение на пазаруването, независимо дали е физически или онлайн. Когато пазаруваме нещо онлайн, можем да го върнем в рамките на 14 дни, но е много важно да не сме използвали стоката, допълни експертът.

Следете Trud News вече и в Telegram

Коментари

Регистрирай се, за да коментираш

Още от Туризъм