В ложата на Лорда: Пресъхнали хора заливат ефира

Спешна промяна на дежурните по екран

Да се поощипе и провисналото задниче на телевизионното обзавеждане

С повече от 30 години опит в модата и живота на висшето общество, Евгени ще отразява за вас горещите моменти от живота на богатите и известните. Лорд Минчев ще се изказва по злободневни теми, ще посочва модните личности на деня, ще бъде в началото и края на червения килим...

Лека им пръст на Вучков и Милен Цветков, но и след тях ефирът гъмжи от гости и дежурни коментатори, изказващи се и заклеймяващи. Дуднене и фъфлене, мърморковци и плетачки на клюки запълват ефира като някакви квартални оплаквачки, без смисъл, без надежда за промяна, без опаковка и съдържание. Телевизиите са инкубатор за недоносчета, опасали кръглите маси, потънали в мазнината на еднозначната си стратегия, клеясали в ареалите на измислената си реалност. Разбирам, че телефонните указатели на редакторите са проядени от молците на мързела, но все има някой над тях да промени обременената коментаторска среда.
Опоскания телевизионен ефир попълва дупки, разчитащ на една опиянена инерция, върху която се градят впрочем сънищата на отказващите да мислят и разсъждават.

Тук може да се поощипе и провисналото задниче на телевизионното обзавеждане, което сякаш търси сходство с такова в конкурентната телевизия. Страхът да сме различни, но не съвсем, води до прахосване на дизайнерски ресурс.

Телевизионните студия са копи пейст, там мърка дълбоко заспал духът на една опитност, която дори не е симпатична. Бюро, масичка, служебни чаши за кафе, в които кафето е също така бутафорно, както и посудата. Водещите застават обикновено в поза на такова очакване, че когато гостът не произведе очаквания ефект, всички вкупом стават нелепи. Гостът заради гуреливите си сутрешни очи, несъобразено облекло, водещите пък - заради прекалената си обиграност и заради качествата, които се опитват да изтръгнат от своя гост. Истеричните смехове, фалшиво съчувствените погледи, измъченият тургор на лицата, после просветването му при смяна на темата, са все заучени сценични знаци, че нямат собствени емоции и стил.

Темите, засягани в същите тези студия, почти никога не стигат до съществено важните, а се обслужват такива, които уж са актуални за деня, а служат за закуска, обяд и вечеря на целия ефир. На хората писна от вируси, новата песен на някоя попфолк принцеса, писна от клюмащите кукумявки-коментаторки, особено в едно сутрешно предаване с дъх на кафе. Облагородяването на телевизионния ефир може да започне с нов поглед към темите от живота и не е задължително те да бъдат непременно минати през призмата на оплакването, терзаенето, негативизма. Съществуват толкова много събития, благородни каузи, извън събиране на капачки и стрес пред и в Народното събрание. Българският ефир е осиротял, закърнял и превърнат в класна стая на болни от логорея, които не подлежат на лечение.

Водещите пък се правят на толкова сериозни и вещи, че присмехът към тях е не само задължителен, а и отрезвяващ. Защо не ни показвате повече красота, повече оптимизъм, направете ни разходки в някой красив дворец, покажете ни някой красив бал, заведете ни в манастир, отворете вратите на красиви български домове. Ако красотата не спаси света, поне ще спаси част от зрителите на ефира. Амин и аман...

Fashion idol

Шер

Много приятно съвпадение майката на Шер да присъства на кадър, в който звездата е спомената като моден идол. Защото достопочтената дама не отстъпва на прочутата си дъщеря, може би дори в по-класически план я превъзхожда. Шер е потънала в меката топлина на дреха в мастилен цвят, в която преливат косите є. Тази мистика спомага по-светлите тонове в облеклото на майката да изпъкнат и да осигурят едно предимство, което се полага не само по възраст а и по моден опит. Прическата на майката на Шер е вдъхновяваща, младежка, разкрива стаена палавост. Определена гордост намирам в перлите, заемащи внушително място в стилистиката. По облеченото от Шер блешука малко нощно небе, в което се отразяват безсънните є нощи, а може да е намек за по-задълбочени неща, стаени зад уверената фасада.

На сцената

Пеперуди в стомаха на Белчева и Ивайло

Перфектен актьорски състав в пиесата на италианския драматург Алдо Николай “Пеперуди, пеперуди”. Кристина Белчева и Ивайло Захариев са звездите в творбата на Алдо, който с перото на отличен драматург, увлекателно и убедително ни приобщава към съдбата на един изоставен от майка си син. В пиесата, която е протест срещу егоизма, безотговорността на родителите, ретроградността и потъпканите семейни ценности, участва още Елена Атанасова, в ролята на Фока.

След повече от 25 години Елио /Захариев/ намира своята родна майка Еда /Белчева/, избрала измисления от самата нея свят от лукс, прищевки и романтични обожатели пред реалността на живота. Режисьорът Ники Априлов отваря завесата за съпреживяната самота на главните герои, която ги сближава.

Музика

Джей Керли с първи концерт в София

Доминиканският певец Джей Керли представи свеж букет от поп, R&B, регетон и джаз в бутиков концерт в центъра на София. Керли освен певец е писател, музикант, танцьор и актьор, чиято кариера стартира в Доминиканската Република. Джей започва да танцува от 4-годишен, но най-голямата му страст винаги е била пеенето, затова през 2016 г. започва да пее професионално. През 2018 г. Джей покорява доминиканската публика със своя сингъл “Vente Conmigo”, което му дава шанс да се изяви в Колумбия, Куба и Чили. Младият доминиканец макар и съвсем дискретно, посвети тази изява на приятелката си Анджи, която го подкрепя и насърчава към още повече нови изяви в България.

Следете Trud News вече и в Telegram

Коментари

Регистрирай се, за да коментираш

Още от Лайфстайл