В Скандинавия ще опитат първи бургера McPlant (ИНФОГРАФИКА)

Гражданите на Швеция и Дания първи ще могат да вкусят новия бургер на McDonald’s с месо основано на растителни заместители, преди продуктът да бъде внесен и на други пазари в ЕС. “Изпитанията”, които започнаха в началото на този месец ще продължат до 15 март на шведска почва и до 12 април на датска и ще се провеждат в избрани локации. Революционният продукт McPlant е изготвен съвместно с компанията на Beyond Meat Inc. и представлява комбинация от грахови и оризови протеини.

Пробното лансиране на новия продукт в Швеция идва след социологическо проучване на рекламната агенция Kantar-Sifo през 2020 г., според което шведският пазар е най-удобния за провеждане на маркетинговият експеримент на McPlant. Това се случи след въвеждането на “веганските” сладоледи “Магнум” през 2018 г., които се превърнаха в хит в Швеция и Финландия.

Според холандската консултантска компания FutureBridge общият пазар на месо, основано на растителни продукти нараства, достигайки 7,3 млрд. долара през 2020 г. Очакванията на експертите са пазарът до достигне 120 млрд. долара до 2025 г.

Мнозинството от наблюдателите са единодушни, че глобалните локдауни провокират потребителите да експериментират повече с храненето, което несъмнено оказва влияние и на пазара на растителните заместители на органично месо.

Следете Trud News вече и в Telegram

Коментари

Регистрирай се, за да коментираш

Още от Гурме