Вицепрезидентът Илияна Йотова: Докладът на САЩ не е изненадващ, съдържа факти, които не са нови за нас

Тя определи настоящата предизборна кампания като вяла

Докладът на Държавния департамент на САЩ не е изненадващ за никого. В него са включени факти, които не са нови за нас, не са учудващи. Това заяви във Велико Търново вицепрезидентът Илияна Йотова. Тя се включи в официалните чествания за празника на старата столица. 
По думите на Йотова е време да се прекрати практиката, стартирана с докладите на Европейската комисия по механизма за наблюдение – да чакаме някой отвън да ни каже къде грешим.
"Ние безкрайно добре познаваме кривиците си и знаем къде са ни грешките. Необходима  е воля да решаваме проблемите си сами, това беше и призивът на президента“, подчерта Йотова.
Относно това дали страната ни трябва да изпрати нови оръжия на Украйна, вицепрезидентът посочи, че решението на Народното събрание да помагаме с каквото можем, няма да бъде променено. Тя призова и партиите да излязат с ясни позиции по проблема.
"Ние втори ден чакаме позицията на тези партии, които искат да получат доверието на хората. Нека да се определят и по отношение на самата война в Украйна, и по отношение изпращането на ново оръжие от страна на България. Позицията на Министерство на отбраната и на цялата страна ще остане такава, каквато е“, коментира Йотова.
Тя определи настоящата предизборна кампания като вяла.
"До момента не съм чула едно ново послание от страна на партиите, няма и никаква промяна в стила, с който за съжаление вече свикнахме. Вместо за бъдещо правителство, за възможност да се намерят пресечни точки между различните политически формации, било то в център, в ляво или дясно, отново продължиха персоналните конфликти, квалификации, обиди по теми, които не са в дневния ред на обществото“, допълни Йотова.
Според нея кандидатите за народни представители не коментират важните за обществото теми, а "се хапят“ по жълти и интересни въпроси.  
"Виждам, от репортажите по медиите е, че все по-малко хора участват в предизборната кампания. Ще кажете, че тя има силата на социалните медии. Да, може би е така, но от целия опит, който имам, зная, че няма по-добра  кампания от тази да срещнеш хората очи в очи, да чуеш техните въпроси. Защото това е истинската кампания, иначе само с послания не се получава“, подчерта вицепрезидентът.

Следете Trud News вече и в Telegram

Коментари

Регистрирай се, за да коментираш

Още от Региони