По-надолу ще откриете класация на най-надеждните марки коли втора употреба според carVertical, която да ви помогне да вземете информирано решение, когато избирате автомобил на старо. Списъкът е разработен на база информация от доклади на сайта carVertical. за появилите се повреди при всяка една марка и модел. Класацията е базирана на процента повредени коли от всяка марка, спрямо общия процент анализирани такива.
Ето какво показват обобщените данни:
1. KIA - 23,47%
Слоганът на Kia “ Изкуството да изненадваш“ определено отговаря на очакванията. Дори с над 1.4 милиона произведени коли всяка година, южнокорейският автомобилостроител успява да заеме първото място със само 23,47% повредени коли от всички анализирани модели.
Но най-надеждната марка също не е безупречна и автомобилите и са податливи на:
Фокусът на компанията върху надеждността не трябва да ни изненадва. Моделите на Kia съдържат усъвършенствани системи за безопасност, включичелно такива за избягване на челен сблъсък, автономно аварийно спиране и управление на стабилността на превозното средство.
2.Hyundai - 26,36%
Фабриката на Hyundai в Услан е най-голямата фабрика за производство на автомобили в Азия, простирайки се на впечатляващите 54 милиона квадратни фута (около 5 кв. км.). Hyundai държи второто място с повреди открити при 26,36% от всички анализирани модели.
Все пак, колите втора употреба на Hyundai могат да изпитат често срещани повреди:
Откъде тогава тази висока позиция в класацията? Hyundai е единствената автомобилна компания, която произвежда своя собствена свръхустойчива стомана. Те също така произвеждат и Genesis, една от най-безопасните коли в света.
В превод от немски „Народната кола“, Volkswagen произведе легендарния бийтъл, иконата на 20-ти век, която продаде над 21.5 милиона бройки. Автомобилният производител се класира трети в списъка на най-надеждните марки коли на carVertical, със своите 27,27% повредени автомобили.
Макар да са здрави, колите на Volkswagen са склонни да малфункционират по следния начин:
Volkswagen се стреми да защити пътниците чрез системи за безопасност като адаптивен круиз контрол, неизбежно спиране и откриване на слепи места.
Nissan дълго време беше най-големият производител на електрически автомобили преди Tesla да завземат света. С космически ракети в портфолиото им, японският автомобилен производител търпи повреди в 27,79% от анализираните модели.
Но колкото и да са издръжливи, автомобилите марка Nissan са податливи към няколко проблема:
От Nissan винаги са наблягали на безопасността, развивайки иновативни технологии като zone body construction. Safety Shield 360 и интелигентна мобилност.
Започвайки като фирма за разработка на корк, японската компания адаптира първия автомобилен двигател, работещ по цикъла на Милър, който по принцип е предназначен за кораби, реактори и локомотиви. Базата данни на carVertical показва, че Мазда търпи повреди сред 29.89% от всички анализирани модели.
Най-често, повредите с които марката се сблъсква са:
Посредственото представяне не трябва да ни прави слепи за факта, че моделите на Mazda имат някои впечатляващи системи за безопасност. Например, i-Activesense системата съдържа усъвършенствани технологии, които разпознават потенциални опасности, предотвратяват произшествия и намаляват тежестта на сблъсъка.
Audi на латински означава „Слушай“ и автомобилите й имат репутация на лукс и производителност, дори вече да са втора употреба. Преди закупуването й от Volkswagen Group, Audi се обедини с три други марки, за да формира Auto Union GT. Четирите пръстена на логото символизират това сливане.
Audi изпусна петото място с много малка разлика, 30,08% от анализираните автомобили са претърпели повреда.
Наблюдаваме тенденцията колите на компанията да получават следните повреди:
Учудващо, Audi има дълга история с безопасността, компанията е провела своя първи краш тест преди повече от 80 години. В днешно време, автомобилите на немския производител са екипирани с едни от най-напредналите активни, пасивни и подпомагащи водача системи за безопасност.
Създателят на компанията Хенри Форд повлиява значително на днешната автомобилна индустрия, откривайки революционната „подвижна поточна линия“, която намали времето за производство от 700 до невероятните 90 минути. Именно затова е учудващо, че известният производител е толкова надолу в класацията, но данните на carVertical показват повреда при 32,18% от анализираните модели на Ford.
Моделите на Ford изглежда са податливи на:
Американският автомобилопроизводител отдавна набляга на значението на безопасността на шофьора, пътниците и колата.
Известният немски производител въвежда първия бензинов автомобил през 1886 година. Независимо от това дали е нов или втора ръка, автомобилът Mercedes-Benz внушава чувство за лукс. Въпреки това, значителните 32,36% от всички анализирани коли се повреждат според нашите данни.
Въпреки впечатляващото качество, мерцедесите страдат от някои често срещани проблеми:
Все пак, марката със слоган „Най-доброто или нищо“ е пионер в автомобилния дизайн, технология и иновации. От ранните версии на ABS до Pre-Safe, инженерите на Mercedes-Benz въвеждат редица мерки за безопасност, които сега са стандарт в индустрията.
Японският автомобилен гигант произвежда над 10 милиона автомобила всяка година. Компанията също така е производител на Toyota Corolla, най-продаваната кола в света с над 40 милиона продажби. Шокиращо, 33,79% от всички анализирани модели на Toyota търпят повреди.
Някои от обичайните повреди на автомобилите на Toyota са:
Въпреки класирането си, най-големият производител на автомобили в Япония прави краш тестове още от 60те години. В по-близкото минало, те въведоха второто поколение на Toyota Safety Sense, пакет от технологии за безопасност, способни да засичат пешеходци през нощта и велосипедисти през деня.
Баварският автомобилен производител започва като такъв на авиационни двигатели. След края на Първата Световна Война обаче преминава към производството на автомобили и сега е водещата компания за коли в света. С разлика от само 0,09% BMW бива изместена от Toyota и заема незавидното последно място по надеждност. Баварската компания търпи повреди на 33,87% от всички анализирани модели.
Колите втора употреба имат своите недостатъци:
Последното място на BMW е объркващо, отчасти защото компанията е известна със своите иновации. Немският производител дори създаде програма за изследване на безопасността и произшествията, която да е от помощ в проектирането на по-безопасни коли. Понякога обаче, безопасността не се превръща в надеждност.
Очаквайте втора част, в която ще ви покажем дали надеждните коли се купуват най-много.
Коментари
Регистрирай се, за да коментираш