Лъжат с хапчета за отслабване

“Труд” откри много нарушения в рекламата на продукта “Редуслим”, който се промотира активно във фалшиви медицински сайтове в интернет.

“Труд” откри поредната заблуждаваща реклама в интернет 

Свалянето на килограми било “завинаги”

Представят един и същи човек като лекари с различни имена

Познатата, както в България, така и в чужбина, лъжлива схема с хранителни добавки, които се рекламират с фалшиви персонажи - лекари и доволни клиенти, се прилага и за хапчета за отслабване. “Труд” откри много нарушения в рекламата на продукта “Редуслим”, който се промотира активно във фалшиви медицински сайтове в интернет, под слогана, че за 28 дни ще свалите 14 килограма, без да променяте начина си на живот.

Сайт със заглавие “Здравна организация” показва уж “доволни клиенти”, които качват своите снимки преди и след използване на продукта. А на страницата на продукта се вижда, че първо той няма защитен сертификат, който е задължителен за официалните сайтове, и второ снимката на проф. Мирослав Иванов Станчев, който уж създал лекарството, е използвана за реклама на същия продукт в друг сайт, но там същият човек се казва Ерик Вагнер. Немски сайт разкрива измамата, която под същия формат, но с различно име на капсулите за отслабване - Пролесан, лъже хиляди хора с наднормено тегло в Германия. Продуктът там струва 139 евро, а “аналогът” му у нас - 59 лв.

“Редуслим” бил натурален продукт и действал в синхрон с организма, а отслабването било завинаги. Измисленият персонаж на проф. Станчев искал да избави комплексите на жена му, която била с наднормено тегло, а здравето є се влошавало. “Преди сватбата ни тя беше красива и стройна жена. Не броеше калориите - ядеше всичко и не напълняваше. Но с течение на годините, след раждането на две деца, започна да пълнее”, си спомня измисленият проф. Станчев. Той си казал: “Ти всъщност си учен. Имаш познания по биология и химия. Създал си много средства против различни заболявания. Измисли нещо за наднормено тегло” и започнал изследвания. Този тип “сърцераздирателни” лични истории се използва и за други заблуждаващи реклами на хранителни продукти.

Следете Trud News вече и в Telegram

Коментари

Регистрирай се, за да коментираш

Още от Бизнес