Наградата е 20 хил. лв.
Мъдрост на хан Кубрат ще бъде използвана в разяснителната кампания за приемането на еврото като национална валута на страната ни. 24-годишният Георги Георгиев от Пловдив е спечелил конкурса на Министерство на финансите за избор на лого и слоган на кампанията за присъединяването на България към еврозоната, обяви зам.-министърът на финансите Ивайло Яйджиев.
За слогана съм стъпил на легендата за хан Кубрат и снопа пръчки, който показал на синовете си, обясни Георги Георгиев.
Слоганът, който ще бъде в основата на кампанията е “Единството е сила”. В логото на кампанията авторът на идеята е използвал три елемента - знака за еврото, българския трикольор и евромонета.
Победителят в конкурса предстои да се дипломира в Националната художествена академия, преподава в математическата гимназия и в детска градина в родния си град. Наградата в конкурса е 20 хил. лв., с които Министерство на финансите получава всички авторски права върху логото и слогана. По-важното в работата ми като дизайнер е, че работата ми ще бъде показана пред много хора, коментира Георги Георгиев.
Зам.-министърът Ивайло Яйджиев обясни, че от критериите за влизане в еврозоната не сме изпълнили този за инфлацията. Докладът за готовността ни за влизане в еврозоната трябва да бъде готов през юни.
Коментари
Регистрирай се, за да коментираш