Офроуд изцяло на ток

Концептуалният модел Jeep Magneto афишира предстоящото електрифициране на култовия офроудър Wrangler.

Jeep гази калта, без да цапа въздуха

Wrangler с електрически мотор

В Щатите е традиция ентусиасти и фенове на марката Jeep да се срещат за Великден в пустинята Моаб в щата Юта. Производителят на легендарните офроуд автомобили използва тези събирания, за да представя специални и концептуални модели, прототипи и допълнително оборудване. Тази година Jeep зарадва почитателите си със седем концепта, от които най-атрактивен и актуален изглежда изцяло електрически вариант на всъдехода Wrangler.

Концептът Jeep Magneto се базира на къс модел Wrangler Rubicon. Той се задвижва от електрически двигател, свързан с 6-степенна трансмисия. Моторът генерира мощност 285 конски сили и въртящ момент 370 Нм. Ускорението от 0 до 100 км/ч отнема приблизително 7 секунди.

Захранването се осъществява от пакет батерии с общ ресурс 70 киловатчаса. Батериите са разположени на четири различни места в автомобила с цел да се постигне равномерно разпределение на теглото върху четирите колела. Единият пакет се намира там, където при стандартния Wrangler е горивният резервоар.

Вторият пакет батерии е инсталиран пред него. Трети пакет е поместен над електромотора под предния капак, а четвъртият пакет батерии е на мястото на задното гърне на изпускателната система.
Окачването на електрическия Jeep Magneto е повдигнато с 5 см благодарение на части JPP (Jeep Performance Parts). Металиковочерните джанти с размер 17 инча са обути с офроуд гуми с диаметър 35 инча по външния ръб. Пътниците са защитени с ролбари и противоударни тръби. Броните са изляти от стомана, като на предната е закрепена лебедка.

Следете Trud News вече и в Telegram

Коментари

Регистрирай се, за да коментираш

Още от Автомобили