Пенелопе Крус, секс богинята между две хилядолетия

Мъжете я харесват, защото е зашеметяващо красива и умопомрачително естествена

Медии обвиняват чувствената испанка за мъжемелачка, а тя е само влюбчива

Няма илюзии, тръгва си винаги първа след залеза на любовта, но въобще не тъгува

Падат на колене богатите, талантливите и артистичните мъже на Америка

Пенелопе Крус е висока 168 сантиметра, тежи 55 кг, мерките й са 89-60-89 и когато човек я гледа на екрана, въобще не изпада в захлас примерно както пред колежките й Кейт Уинслет, Кийра Найтли или Марион Котиар. Които нямат нейната перфектна фигура, но във филмите си плуват в оная прелестна аристично-аристократична мъглявина, превръщаща ги в блян.

Пенелопе е точно на обратния полюс – след като си я гледал в някоя лента имаш чувството, че току що сте се разминали покрай кварталната хлебарница без да я заговориш. Въпреки че тя те е жегнала с надпреварващите се в забързаната ѝ походка бедра, с подскачащата небрежно щедра пазва и с устремения напред вироглав поглед. И ти дълго гледаш след нея, чудиш се какво е това квартално видение, а после започваш да бродиш из махалата с надеждата да го срещнеш отново. Може би защото си я почувствал близка, но в никакъв случай лесно достъпна, хубава, но не и обременена с някакви отколешни измерения на красота, надменна, но само за да ти покаже, че не е по-долу от теб. Въобще даваш си сметка, че тя е жена от твоята кръвна група, експлозия на „милениълска“ прелест или по-точно на онова заредено с очакване за достъпно съвършенство време от края на ХХ-ти и началото на ХХI-ви век.

Но това съвсем не значи, че испанката Пенелопе не е от класата на британките Кейт и Кийра или французойката Марион, които наистина са прекрасни, велики, божествени. Испанката също е чудесна актриса и също толкова божествена, но в сравнение с тях тя е нещо повече – истинска секс богиня е, пред която падат на колене богатите, талантливите и артистичните мъже на Америка. Разтворете което и да е жълто издание в света от последния четвърт век или пък „гугълирайте“ за миг, за да потърсите коя от цитираните три чудесни дами Кейт, Кийра и Марион е прикоткала през годините в чаршафите си, без да си дава труд, поне един холивудски идол? Един от ония, надарените с физика и дух асове на киното, по които в края на миналото хилядолетие и в началото на сегашното е въздишала ускорено нежната половинка на света. Май никоя от трите не го е правила, освен, разбира се, на снимачната площадка, а Пенелопе се е гушкала с почти всички тези идоли, при това не само ден-два, правейки го сякаш на шега, ей така, между другото, за  да е весело. Защото тя е зашеметяващо прелестна и разбива сърцата на всички мъже, пленявайки ги със семпъл външен вид, но и с влудяващото излъчване на латино сексбомба „par excellence”. Блясък колкото искаш, пламенен поглед, силен огнен темперамент, има си всичко, което да завихри и утвърди репутацията ѝ на желана жена.

Казано по-просто, Пенелопе Круз е олицитворената мъжка фантазия за привлекателност, сексапилност и физическа близост до безкрай – щения, които обясняват нейните достойни плячки на страхотен ловец в пола. Анализът на стила ѝ на съблазнителка показва, че в общуването си със силния пол тя се изявява ту като римската богиня на лова Дияна, ту като тази на любовта и секса в драдвна Гърция - Афродита. Забива стрелата си на изкусителка точно там, където трябва и след като ѝ омръзне да се чувства покорителка, вади от колчана нова стрела за следващата жертва. Като за такава си харесва най-често красив мургвелко с буреносен нрав, иначе казано, с малки изключения, Пенелопе Крус обича своето огледално отражение, но във версия „щедър тестостерон“. Като с поразените от нея симпатяги тя формира шеметни дуети, които блесват ярко на хоризонта на суетата и дават хляб на армия от обичащи я заради първичността й репортери. Ех, някои сред тях, особено във Франция, я смятат за мъжемелачка, ама не е, тъй като макар и да са качествени, завоеванията й никак не са много, сравнени с тези на други сексбогини от последния век.

Но, ставаше дума за Холивуд, където 49-годишната сега Пенелопе инициира в края на миналия век свалянето на звезда след звезда в панталони от яркия небосклон на филмовата Мека. Там тя пристига, след като вече е станала популярна в Европа най-вече заради лентите, в които я ръководи нейният авер и гениален режисьор Педро Амолдовар. Ех, преди да стъпи в Лос Анджелис, според светските хроникьори мургавата актриса се е вихрила на мъжкия фронт и в родната Испания, ама не с такъв размах като в Америка. Така например имала е седемгодишна връзка с популярния в страната рок музикант Начо Кано, за година пристава на сънародника си - шампион по езда и състоятелен предприемач Джиджи Сарасола. После е известно време в обятията на режисьора от чешки произход Томас Обермайер, когото зарязва, тъй като усеща, че освен със свалката си с нея, той с друго няма да остане в историята на седмото изкуство.

След това, през 1998 г., следва покана за Холивуд, където Пенелопе започва да гради кариера с второстепенни роли, но за нула време идват и главните, една от които е в уестърна от 2000 г. „Тези прекрасни коне“. И там ловецът в пола забива първата си стрела право в сърцето на вече изключително популярния  Мат Деймън, който зарязва заради испанката голямата си любов на момента и звезда с блясък поне колкото неговия - Уинона Райдър. Така Пенелопе отприщва серията си от умопомрачителни холивудски свалки с осем или девет от десетте най-желани от нежната половинка на света кино-богове. Славен период, който обаче минава под знака на златното правило на испанката: „Никаква интимност докато режисьорът не каже „Край на снимките!“

Под №2 в списъка ѝ с холивудски попадения следва секс-идолът на тийнейджърките по света от началото на хилядолетшето Джони Деп, с когото се вихрят в култовата лента „Дрога“, но който незнайно по какви причини испанката отсвирва бързо.

Може би защото не са ѝ са понравили някои негови странни похождения при доста възрастни госпожи, може би защото на снимачната площадка на „Мандолината на капитан Корели“ тя забива един от най-оборотните на момента пък и след това актьори на Холивуд – Никълъс Кейдж. Заради грациозната испанка той се разделя със съпругата си и обичана актриса Патриша Аркет, но не след дълго и връзката му с Пенелопе се разпада. И на премиерата на лентата за капитана с мандолината и неговата прекрасна любовница, сякаш за да натрие носа на жената, която е обичал, но която изглежда го е зарязала, Никълъс се появява под ръка със следващата си звездна изгора – дъщерята на великия Елвис Пресли – Лиса Мари.

С Том Круз

Да, ама направо припада, покосен сякаш от гръм от ясно небе, когато вижда недалеч от себе си Пенелопе прегърната с любимеца по онова време на Америка – Том Круз. С него тя се запознава на снимките през 2001 г. на хитовия филм „Ванила скай“ и живеят под един покрив цели три години. Като преди да се гушнат за постоянно, Том се развежда с изящната Никол Кидман и непрекъснато повтаря на новата си любима, че иска да се ожени за нея и да прекара дните до края на живота си в нейните обятия. Според собствените ѝ думи пред журналисти, Пенелопе също хлътва здраво по специалиста на „невъзможните мисии“, но не след дълго си дава сметка, че във връзката им има и трето присъствие. Това на Сиентоложката църква, на която Том Круз се е врекъл и на която е един от основните стълбове. Ама религията ѝ е странна, неразбираема и дори враждебна на католичката от предградията на Мадрид.

И през 2004 г. „дуетът Круз и Крус“ се разтрогва, но не минава много време и Пенелопе пристава на „мачото“ на Холивуд и прочуто „хард-гадже“ Матю Макконъхи. С него тя върти през 2005 г. екзотичната лента „Сахара“, но изглежда крепката му прегръдка ѝ омръзва, защото няма и месец след премиерата испанската сексбогиня приютява в спалното си бельо красивия като древен гръцки бог и търсен от продуценти и режисьори изключително за царствени роли Орландо Блум.

Както твърдят светските хроникьори Отвъд океана, след него Пенелопе се впуска в кратки флиртове с обикновено падащия си само по снажни манекенки холивудски блян Леонардо ди Каприо, със застаряващия, но все така обаятелен Джеръми Айрънс, със станалия по-късно „млад папа“ Джуд Лоу. Сърдечните и секс гастроли на Пенелопе Крус в Меката на киното обаче приключват през 2007 г., когато тя им слага точка с изпълнителя на главната роля в баталната лента „Пърл Харбър“ – Джош Хартнет.

Между Клуни и Ди Каприо

Но и днес светските репортери Отвъд Океана продължават да се питат как така палавата испанка е успяла в рамките на 6-7 години да натрупа такъв актив от „звездни гаджета“? Отговорът го дава преди няколко години в интервю Том Круз, който не без нотки на мъка по старата любов казва следното: „Пенелопе покорява без проблеми, тъй като всички са възхитени от нея – тя по нищо не прилича на безпардонните феминизирани американки, много е женствена и е изключително добра по душа!“

Със сигурност последните две дадености са впечатлили и колоса на испанското кино Хавиер Бардем, който вече петнайсет години е постоянен спътник в живота на великата поне колкото него колежка и сънародничка. Като, за да се увери, че Пенелопе е точно такава, женствена и добра душа, на Хавиер са му трябвали още петнайсетина години и, както подчертават редовно светските хроникьори в Мадрид, тяхната любовна история е преди всичко история на приятелство.

Познава я всеки любител на киното и на житията-битията на звездите, но би трябвало да се маркира, за да заблести още по-ярко ореола на испанката на секс богиня и неповторима жена. Та, двамата актьори се срещат за първи път през 1992 г. на снимачната площадка на испанската лента „Шунка, шунка", режисирана от Бигас Луна. Тогава бившият ръгбист Бардем е на 23 години, а преселилата се в киното добра балерина Пенелопе е на 17, но за да може да изпълни ролята си с доста голи сцени, е записана в продукцията като осемнайсетгодишна. Тя играе Силвия – чувствена и малко налудничава в търсенето на свободата си млада жена, докато Бардем е момъкът Раул, който е подкупен от мащеха си, за да я съблазни. Ами, прави го, светът успява да се порадва за миг на разголените изкусителни форми на Пенелопе, но сексът между двамата си остава само филмова фикция. Ама не защото девойката не е възпламенила страстите на момъка или пък той не е успял да я заведе на достойно място, за да си се порадват, както трябва. „Беше непълнолетна и това беше за мен страхотна спирачка! Така си останахме приятелчета!“ – ще заявява многократно по-късно Бардем пред любопитни журналисти.

После, през годините и преди холивудската секс-епопея на знойната хубавица, те играят прекрасно в още един култов филм, на който режисьор вече е Педро Амолдовар, а през 2008 г., след Том Круз и компания в живота на Пенелопе, двамата се срещат на снимачната площадка на може би на най-обичаната от милениълите лента на Уди Алън „Вики, Кристина, Барселона“. И там незагасналата жарава на отдавнашната им несподелена страст се разгаря мощно, къде заради магическата атмосфера, в която се вихрят, къде от съзнанието, че вече са достатъчно зрели, за да изживеят една истинска, трайна любов. Моментът се оказва точният за подобно начинание, тъй като до „Вики, Кристина, Барселона“ двамата са изживели много сърдечни връзки и разочарования, които обикновено вървят ръка за ръка със славата и успеха. Значи, срещат се при Уди Алън като равни, а тихата им връзка, останала извън обсега на клюкарските радари, получава красива кулминация във сватбата им през юли 2010 г. на Бахамите, на личния остров на авера Джони Деп. В края на същата година съдбата пък ги дарява с велика радост – ражда се синът им Леонардо, а с идването през 2013 г. на дъщеричката Луна семейното щастието става пълно, завършено по всичките правила на мечтания от всеки простосмъртен достоен живот.

Младите Бардем и Пенелопе

Направо пък е удивителен фактът, че двамата актьори се влюбват един в друг, докато във „Вики, Кристина, Барселона“ се превъплъщават в разведена двойка. В интервю за списание „GQ” Хавиер Бардем по-късно признава, че е бил буквално ошашавен от експлозивния характер на колежката, който не е познавал преди това: „Тя е фурия.- обяснява Хавиер. - Имаше сцени, в които се карахме, тя мяташе чинии и всичко, което ѝ попадаше под ръка. И вече хлътнал дълбоко по нея аз си казах със страх: „Наистина ли искам всичко това?“ Да, исках го, тъй като тя притежава онова, което наричам кръвна любов, тоест страст към всичко.” Тя беше страстна, това ме съблазни в нея. В една жена има красота от една страна и секс от друга. Пенелопе има и двете!“ - заключава съпругът й. А нейното „пикантно“ въплъщение в образа на Мария Елена от лентата на Уди Алън ще ѝ донесе през 2009 г.„Оскар“ за най-добра поддържаща роля. Награда, която е историческа, защото Пенелопе Крус става първата испанска актриса, удостоена с престижната американска награда. Виж, тук Хавиер я е изпреварил – получава абсолютно същия приз две години по-рано за страхотно изиграната си роля в лентата „Няма място за старите кучета“ на братята Коен.

Сега, след тринайсетина години свестен и далеч от лъчите на прожекторите семеен живот, трудно можем да си представим раздяла на Пенелопе с Хавиер. Но, ако не дай си Боже един ден тя все пак се случи, със сигурност в прегръдките на латино-красавицата ще падне отново мъж-мечта. В когото по онова бъдещо време ще бъдат влюбени поне половината нежни създания на планетата.

Следете Trud News вече и в Telegram

Коментари

Регистрирай се, за да коментираш

Още от Лайфстайл