Повече българи пътуват до Германия за туризъм отколкото за бизнес

Рекламират се с 8D аудио, които ви позволяват да чувате песента на птиците все едно сте в природата

Повече българи пътуват до Германия за туризъм отколкото за бизнес, заяви регионалният директор на Туртически борд на Германия за България Кристиан Салай. Експертът представи последните тенденции в туристическия интерес към втората най-предпочитана туристическа дестинация в Европа след Италия в София.

Една трета от българите, които посещават Германия все пак посочват като причина за визитата си служебно пътуване. 42 на сто от сънародниците ни обаче избират да се насладят на природата, традициите и вкуса на Германия.

Тенденцията към устойчив туризъм и насочени към природата пътувания нараства, посочи Салай. Според проведено от Националната туристическа организация на Германия (GNTB) проучване близо 75 на сто от водещите специалисти в областта на туризма очакват през следващите три години търсенето на пътувания свързани с откриване на по-малко известни места и наслада от природните пейзажи да се увеличи. Затова и организацията провежда глобална кампания Embrace German Nature, създавайки специален сайт и видео клипове, с които да предизвика допълнителен интерес към подобни туристически преживявания.

„След две години пандемия от коронавирус хората обръщат повече внимание на въздействието, което оказват, когато пътуват, на устойчивостта и копнежа по непокътната природа. Embrace German Nature продължава нашата серия от маркетингови кампании, които редовно се фокусират върху „природата и активната почивка“ и „устойчивостта“ като ключови елементи на основната ни търговска марка. Целта ни е да надградим тази позиция, като рекламираме ваканции в селски райони, по-дълги престои и устойчиви форми на туризъм“, категоричен е изпълнителният директор на GNTB Петра Хедорфер.

Акцентът в Embrace German Nature е поставен върху насладата от впечатляващите пейзажи на страната и откриването на някои по-малко известни региони като част от едно автентично и индивидуално преживяване.  Видеоклиповете на кампанията включват за първи път 8D аудио, което позволява звуците от морето, планините, горите, поляните, реките и езерата да бъдат симулирани от осем различни посоки. 

Следете Trud News вече и в Telegram

Коментари

Регистрирай се, за да коментираш

Още от Туризъм