Потегля ново BMW „четворка“

Новият модел BMW Серия 4 изглежда супер спортно и агресивно с променените пропорции и дизайн.

В завода в Динголфинг започна производството на BMW Серия 4

Големите бъбреци се виждат отдалеч

Колко големи трябва да бъдат бъбреците, дали да растат на нашироко или нависоко, нужно ли е да имат блестящи камъчета и контурни очертания? Напоследък почитателите на BMW (и не само те) често дискутират по тези въпроси. Полемиката вероятно ще бъде разпалена допълнително с излизането на новия модел Серия 4 купе през есента, чието производство стартира в завода в Динголфинг в Долна Бавария. Няколко месеца по-късно ще бъде пуснато кабрио, а след него и гран купе с четири врати.

Със своя отличителен дизайн „четворката“ се откроява ярко сред останалите коли на пътя и препуска пъргаво по асфалта благодарение на леката си конструкция. Предницата изглежда крайно агресивно и в същото време внушително заради огромните бъбреци на решетката, които на височина стигат почти до долния край на бронята.

Капакът на двигателя, предните странични панели и вратите са направени от алуминий, оформен от пресите в завода в Динголфинг. Топмоделът в гамата M440i xDrive спринтира само за 4,5 секунди от 0 до 100 км/ч, като оползотворява оптимално ресурса от 374 бензинови „коня“ на шестцилиндровия редови двигател. При пазарния старт през есента ще се предлагат три четирицилиндрови мотора – два бензинови (184 и 258 к.с.) и един дизелов (190 к.с.). Портфолиото ще бъде допълнено с марковите за BMW редови дизелови „шестаци“. Всички дизелови и големият бензинов агрегат са оборудвани с 48-волтов стартер-генератор, който подпомага с 11 к.с. основния агрегат. Стандартна за модела е 8-степенната трансмисия Steptronic, която може да разполага със специална функция Sprint за още по-бързо и динамично ускорение. 

Наблюдателните очи веднага ще забележат силно стеснените LED фарове, които са серийни. Те могат да бъдат заменени с адаптивни LED и лазерни дълги светлини. Интериорният дизайн е фокусиран върху усещането за динамика и лукс. В този дух кокпитът е ориентиран към водача, който работи с изцяло дигитално табло с размер на контролния екран 12,3 инча. Инфо-развлекателната система се управлява с помощта на друг дисплей с диаметър 10,25 инча.

Следете Trud News вече и в Telegram

Коментари

Регистрирай се, за да коментираш

Още от Автомобили