Потребителите на Sport Pass вече спортуват във веригата фитнес центрове Атлетик

Партньорството осигурява достъп на всички клиенти и до нов пакет Sport Pass B-Active

Потребителите на Sport Pass в България вече имат достъп до всички зали на Атлетик фитнес. Партньорството между Содексо България и един от лидерите за последните 20 години сред спортните центрове у нас Атлетик фитнес е факт от месец април 2018 г.

„До този момент не сме работили с никой от операторите на спортни карти на пазара, защото не бяхме дефинирали партньор, на когото да можем да разчитаме за поддържане на високия стандарт, с който се свързват клубовете и услугите ни. В Содексо видяхме не само дългогодишна традиция и иновативен подход, които са гаранция за качествена услуга, но и компания, която търси ползата за всяка от страните по веригата. Това е важен фактор за всеки, който търси дългосрочни взаимоотношения, които гарантират устойчив бизнес модел и лоялни отношения между двамата партньори и техните клиенти”, заяви Петър Ангелов, собственик и управител на Атлетик фитнес.

„Изключително доволни сме, че можем да предоставим на клиентите ни възможността да практикуват спортно-здравни услуги в центровете на Атлетик. Това сътрудничество е важно за нас, тъй като с Атлетик сме дефинирали една и съща цел - необходимостта да инвестираме усилия, за да образоваме клиентите си, както и да полагаме постоянни грижи за подобряване на бизнес средата чрез внедряване на услуги за по-качествен живот“, коментира Виктор Косконел, изпълнителен директор на Содексо България.

Партньорите се кооперират в новия пакет Sport Pass B-Active, достъпен на пазара от месец април 2018 г. Пакетът включва посещения без доплащане за тренировка в Атлетик фитнес, както и в останалите близо 800 партньорски обекта от мрежата на Sport Pass, които предлагат различни възможности за спорт и отстъпки.

Sport Pass е на българския пазар от 2015 г. и постоянно развива мрежата си от партньорски клубове, за да предложи разнообразна и качествена услуга на работещите българи. „За да постигнем продукт, който да отговаря напълно на високите стандарти за качество на Содексо, както и на още по-високите очаквания на потребителите, партньорите ни са ключов фактор. Затова държим да развиваме продукта си така, че да носи полза не само за крайния клиент, но и за партньорите ни, и да стимулира работата им“, добавя г-н Косконел.

Sport Pass е продукт на Содексо, който е наложен на българския пазар и се базира на опита на компанията в над 80 държави, където създава, изгражда и развива решения, помагащи на работодателите да подобрят живота на служителите си. След налагането на спортната карта като продукт у нас, Содексо надгражда модела и в държави като Чехия, Австрия, Русия. Sport Pass е един от водещите продукти в портфолиото на компанията и в дългосрочен план остава приоритетен за инвестиции и развитие в полза на крайните потребители и бизнеса.

Следете Trud News вече и в Telegram

Коментари

Регистрирай се, за да коментираш

Още от Здраве