Търговци лъгали с намаления, промоциите били за малко стоки
Средно по 400 лева е изхарчил всеки българин по време на промоционалния Черен петък, показват данните на Комисията за защита на потребителите. Най-търсените стоки от купувачите на родния пазар онлайн и във физическите магазини са били домашните електроуреди, детските играчки и козметичните продукти. Много са се възползвали и от намаленията на дрехи и обувки.
Според данни на един от най-големите сайтове за онлайн пазаруване, само през първата половина на Черния петък българите са похарчили 25 милиона лева, пазарувайки в интернет, съобщава bTV.
Проверяващите от Комисията за защита на потребителите са хванали 15 нарушения от общо извършени 250 проверки в страната. Заловените в крачка търговци са промотирали голям процент намаление, който обаче не е бил валиден за всички предлагани стоки, а за малък асортимент.
Коментари
Регистрирай се, за да коментираш