Сайтът на "Труд" постигна 19 милиона разглеждания през месец юни от 1.8 млн. уникални посетители. Това показват данните на най-използваната броячка - Google Analytics.
Всеки ден сайтът е разглеждан от между 250,000 и 400,000 души. Потребителите също така прекарват повече време и четат повече статии, отчитат данните.
През март тази година сайтът на "Труд" изпревари онлайн изданията на останалите вестници, списания, телевизии и радиа и се нареди на четвърто място сред новинарските сайтове в България в сряда, 9 март.
Основен дял от трафика на trud.bg имат органичното (неплатено) търсене и препратките от новинарските платформи на Google. Новият дизайн на сайта, по чието подобрение се работи постоянно, има над 90 от максимални 100 точки за SEO (оптимизация за търсачката на "Гугъл") в тестовете с инструмента на Google - Lighthouse. Всичко това гарантира, че публикациите в trud.bg достигат до всяка аудитория по интереси, а рекламите - до точния таргет.
Стремителният възход на trud.bg безспорно се дължи на качественото уникално съдържание, което всеки ден създават журналистите и авторите на „Труд“. Работата на екипа ни от високоспециализирани програмисти, които се грижат използваните технологии винаги да са актуални и сайтът да достига максимален обхват по всички интернет канали, също е в основата на успеха.
Екипът на „Труд“ благодари за доверието на своите читатели и рекламодатели!
Коментари
Регистрирай се, за да коментираш