Социалната кампания „Пази детето в интернет” е победител в конкурса „Застрахователи за обществото 2022”

Социалната кампания на Лев Инс -„Пази детето в интернет” стана безапелационен победител в осмото издание на конкурса „Застрахователи за обществото“. В надпреварата, бяха включени общо осем стойностни и интересни социални инициативи, реализирани от застрахователни компании. Право на глас имаха всички членове на сдруженията -организатори на конкурса - Асоциацията на българските застрахователи (АБЗ), Българска Асоциация на Застрахователните Брокери (БАЗБ), Асоциацията на застрахователните брокери в България (АЗББ) и Обединени Застрахователни Брокери (ОЗБ).

Признанието за изключителната кампания на Лев Инс беше обявено на 5 октомври - по време на тържеството по повод Деня на застрахователя.

Едно от лицата на кампанията, киберекспертът Явор Колев, получи наградата на стилна церемония.

Социалната кампания „Пази детето в интернет“ е със социална насоченост и поет обществен ангажимент от страна на „Лев Инс“, да образова и формира култура на поведение в дигитална среда. Кампанията е  с фокус онлайн тормоза и посегателство над деца и е с цел превенция в кибер пространството.

Нарастващата зависимост от модерните технологии и активното им ползване в ежедневието, поставят въпроса за сигурността в интернет с висок приоритет.  Затова „Лев Инс“, като компания, която изпреварва събитията е приела за своя кауза сигурността и безопасността на децата в онлайн пространството. Това е най - уязвимата група и активни потребители в дигитална среда.  

Силната социална насоченост приобщи към идеята най-авторитетния специалист по киберсигурност в страната Явор Колев и олимпийския шампион по карате Ивет Горанова. В първият етап от кампанията, бяха изнесени безплатни уроци по киберсигурност на близо 100 000 деца, родители, педагогически персонал и държавни и общински служители от цялата страна.

Партньори на кампанията са Министерство на образованието и науката, Държавна агенция за закрила на детето, Национална мрежа за децата, Асоциацията на българските градове и региони, Националният Омбудсман, Университета за национално и световно стопанство, Пловдивски университет, Българската асоциация по киберсигурност, десетки общини и още много държавни, общински и частни организации.

С началото на учебната година, социалната кампания на „Лев Инс“ АД - „Пази детето в интернет” отново влезе в училищата и продължава с образователните лекции, в отговор на новата реалност и необходимостта от информиране и предпазване на подрастващите в интернет пространството.

Заявете Вашето желание, екипът на кампанията „Пази детето в интернет” да проведе отворен час по киберсигурност, като изпратите имейл на адрес: [email protected] или позвънете на телефон: 0882 66 00 50.

Следете Trud News вече и в Telegram

Коментари

Регистрирай се, за да коментираш

Още от България