Тест драйв на HONDA CR-V пета генерация:  Динамичен при изпреварване и сигурен на пресечен терен (СНИМКИ)

Новата пета генерация на популярния SUV се появи на пазара у нас през октомври 2018 г. Моделът е с нови технологии, с по-висока функционалност. Междуосието е удължено с 30 мм и за първи път CR-V се предлага и със 7 седалки. Багажникът е по-широк със 160 мм и по-дълбок с 250 мм. Сега освен 7-инчовия информационен интерфейс за шофьора DII, видим през волана, той включва и централен сензорен дисплей. Второто поколение на софтуера Honda Connect осигурява напълно подобрено интуитивно опериране и отлична съвместимост със смартфоните. CR-V е още по-безопасен с Honda Sensing. CR-V има добри офроуд способности заради по-високия пътен просвет с 35 мм - 191 мм за версията с предно предаване и 201 мм за 4x4. Това не се отразява на центъра на тежестта. Най-новата 4х4 технология на Honda с подобрен контрол в реално време (Real Time AWD with Intelligent Control System) осигурява икономия на гориво. CR-V е оборудван с 1,5-литровия бензинов VTEC TURBO двигател, адаптиран специално за него. Моторът е със 173 к.с. с 6-степенна механична предавателна кутия и със 193 к.с. със CVT трансмисия.

Имахме удоволствието да тестваме варианта със 193 к.с. Много приятен автомобил, който реагира отзивчиво и директно, но без да те натоварва или напряга. Въпреки, че 1,5-литров двигател звучи странно  за това голямо 7-местно купе, моторът е много отзивчив и пъргав. Изпреварването, както и доускорението са динамични, като от ауспуха се чува приятен гърлен звук. При шофиране по пресечен терен, независимо дали е със страничен наклон, баир, спускане, кал, трева или сняг, поведението на машината придава чувство за сигурност и удоволствие. Средният разход при смесен цикъл на движение е около 8 л/100 км. При ползване на трите реда седалки багажното пространство е ограничено, на третия ред има място за малко по-големи деца. Вторият ред седалки предлага регулирането им по дължина. Навигационната система се нуждае от ъпдейт, тъй като има нови магистрални участъци, които не се показват на картата. Боравенето с мултимедията е бързо, приятно и лесно.

У нас дойде и CR-V Hybrid. Той е с усъвършенствана хибридна технология за задвижване. Системата Honda Hybrid Performance се използва от технологията Intelligent MultiMode Drive (i-MMD). Тя е с 2 електрически мотора, агрегат за управление на мощността, бензинов двигател по цикъла на Аткинсън, литиево-йонна батерия и фиксирана скоростна кутия e-CVT. CR-V Hybrid е с 2,0-литров бензинов двигател i-VTEC с мощност 145 к.с. и мощен електромотор с мощност 135 к.с. (184 к.с.). Системата ускорява CR-V Hybrid от 0 до 100 км/ч за 8,8 сек за версията 2WD и за 9,2 сек за AWD. Максималната скорост на хибрида е 180 км/ч. Задвижваният с предните колела CR-V Hybrid е с разход на гориво 5,3 л/100 км, а при AWD – 5,5 л/100 км

Технически данни CR-V 1.5 i-VTEC turbo 1.5 VTEC turbo (auto) Двигател 4-цилиндров Обем /см3 /; батерия /kWh/ 1498 1498 Макс. мощност к.с. при об/мин 173/5600 193/5600 Макс. въртящ момент Nm при об/мин 220/1900 243/2000 Макс. скорост и ускорение от 0 до 100 км/ч /сек 211/9,8 200/9,5 Смесен разход л/100 км/ kWh/100 km 8 8,9 Отделян СО2 /г/км/пробег по WLTP /км/ 182 200 Тегло /кг/ Габарити - дълж./шир./вис. (м) 4,6/2,1/1,7 Базова цена: 57 490 лв. с ДДС.

Технически данни CR-V Hybrid 2.0 iMMD auto FWD 2.0 iMMD auto AWD Двигател Обем /см3 /; батерия /kWh/ 1993 1993 Макс. мощност к.с. при об/мин 145/6200 145/6200 Макс мощност на електромотора к.с. 184 Макс. въртящ момент Nm при об/мин 175/4000 175/4000 Макс. скорост и ускорение от 0 до 100 км/ч /сек /8,8 -/9,2 Смесен разход л/100 км/ kWh/100 km 5,3 5,5 Отделян СО2 /г/км/пробег по WLTP /км/ 130 126 Тегло /кг/ Габарити - дълж./шир./вис. (м) 4,6/2,2/2,7 Базова цена  64 990 лв. с ДДС.

Следете Trud News вече и в Telegram

Коментари

Регистрирай се, за да коментираш

Още от Автомобили