Транспорт на водород

Peugeot разширява лекотоварната гама

Лекотоварният модел Peugeot Expert ще се предлага в още един електрически вариант, но с горивна клетка на водород. В горивната клетка водородът от резервоарите се разгражда и така се произвежда електроенергия, която служи за задвижването на автомобила.

Колата е оборудвана с високоволтова литиево-йонна батерия с капацитет 10,5 киловатчаса. Тя също дава ток на двигателя в определени фази от движението и може да се презарежда от електрическата мрежа.

Водородните резервоари (вградени в пода) се пълнят само за 3 минути, а количеството е достатъчно за пробег над 400 км. Така потребителите имат по-голяма гъвкавост и автономия. От стандартен контакт на електрическата мрежа батерията се зарежда напълно за 6 часа.

Електрическият двигател генерира мощност от 100 киловата (136 конски сили) и 260 Нм въртящ момент. Задвижващата система е интегрирана така, че да не оказва влияние върху транспортните способности на модела, който в този вариант носи означението e-Expert Hydrogen.

Следете Trud News вече и в Telegram

Коментари

Регистрирай се, за да коментираш

Още от Автомобили