Три съвета за онлайн пазаруване от чужбина в рамките на ЕС

Възможно е да има логистични проблеми в някои страни на ЕС и вашата пратка да не пристигне навреме.

30 дни за доставка на стоката

Европейският потребителски център отправи три съвета към хората, които пазаруват онлайн от търговец в друга страна от ЕС. Първо е важно да знаете, че търговецът има срок от 30 дни да достави поръчката ви, освен ако изрично не сте се уговорили друго. Заради ограниченията, свързани с пандемията, е възможно в някои страни да има логистични проблеми, затова уточнете предварително и най-добре писмено ще можете ли да разчитате на доставка в срок.

Възможно да има разминаване между наличностите в сайта и в склада на търговеца. Задължение на търговеца е да ви информира навреме, че няма как да ви достави поръчаното. В такъв случай го попитайте за друго решение. Пазете кореспонденцията.

При покупка на самолетни билети следете ежедневно имейла си за съобщения от авиокомпанията или посредника, от който сте направили резервацията. Ако се окаже, че полетът се отменя заради пандемията, има няколко опции пред вас - да възстановят сумата за билетите или да ви предложат друг полет - на възможно най-близка дата или по ваш избор.

Следете Trud News вече и в Telegram

Коментари

Регистрирай се, за да коментираш

Още от Вашите пари