Фейсбук с мерки за по-стриктен контрол над политическата реклама

„Фейсбук” обяви серия от мерки за по-стриктен контрол над политическата реклама, както и над някои много посещавани страници в мрежата.

„Отсега нататък всеки, който иска да подаде политическа реклама или да засегне важна тема, ще трябва да бъде проверяван. За тази цел рекламодателите ще трябва да обявяват идентичността и местоположението си”, написа в своя профил Марк Зукърбърг.

Политическите послания ще бъдат обозначавани и ще се посочва кой ги финансира.

Зукърбърг трябва да се яви идната седмица пред американския Конгрес , за да даде обяснения за злоупотребите с лични данни на 87 млн. потребители на социалната мрежа.

„С приближаването на важни избори в Съединените щати, Мексико, Бразилия, Индия и Пакистан, един от моите приоритети за 2018 г. е да се уверя, че поддържаме позитивен дебат и не допускаме намеса в тези избори”, написа Зукърбърг в профила си, който има около 100 млн. последователи.

„Фейсбук” заяви, че работи с външни организации за изготвяне на списък от важни и полемични теми и е наела хиляди допълнителни служители, които да приложат новите мерки, с оглед на парламентарните избори през ноември 2018 г.

Следете Trud News вече и в Telegram

Коментари

Регистрирай се, за да коментираш

Още от Европа