Филип Морис България с национална кампания #ПромениКартинката

Филип Морис България стартира през месец юни национална кампания #ПромениКартинката, която цели да повиши информираността за проблема със замърсяването на обществените пространства с цигарени фасове. По плажните ивици от началото на сезона атрактивни табели ще привличат вниманието на плажуващите по Черноморието, акцентирайки върху замърсяването с цигарени фасове на плажните ивици. 

Цигарените филтри са най-големият замърсител на плажовете и най-широкоразпространената форма на боклук в океаните. Всяка година се изхвърлят над 800 тона цигарени фасове в околната среда, като за разграждането им са нужни от 3 месеца до 15 години в зависимост от външните условия, показват редица изследвания. Филтърът на цигарите съдържа целулозно ацетатно влакно, направено от модифицирана дървесна целулоза, което е вид биопластмаса. Това се потвърждава и от новата европейска Директива за пластмасата за еднократна употреба (Директива 2019/904/ЕС).

Кампанията за повишаване на информираността за този проблем е част от глобалните инициативи на Филип Морис Интернешънъл (ФМИ) за намаляване на негативното въздействие от собствените й продукти върху околната среда чрез насърчаване на отговорно поведение сред пълнолетните потребители. 

„С кампанията #ПромениКартинката се надяваме да събудим еко-съзнанието на пълнолетните потребители, да ги запознаем с фактите, свързани с проблема и в дългосрочен план да предизвикаме реално намаляване на замърсяването с фасове в България“ , заявява Диляна Якова, мениджър регулации и устойчиво развитие във Филип Морис България.

 

Следете Trud News вече и в Telegram

Коментари

Регистрирай се, за да коментираш

Още от Бизнес