Млади дизайнери стартираха Седмицата на женската мода прет-а-порте в Париж с виртуални презентации - формат, избран от повечето марки в разгара на коронавирусната пандемия, с изключение на водещи имена като "Диор", "Ермес", "Луи Вюитон" и "Шанел", които ще организират шоута на живо.
Американската актриса Шарън Стоун обяви началото на модната седмица с видеопослание, качено на сайта на Френската федерация за мода. В него холивудската звезда отправя призив към дизайнерите да помислят за "по-справедливо представяне на силните и еманципирани съвременни жени".
От шестте марки, които показаха колекциите си в понеделник, четири са нови участници в официалния календар, включващ 84 модни къщи - знак, че Париж е мястото за представяне, въпреки ситуацията с Ковид-19.
Сред новите брандове е Situationist - модна къща, основана през 2015 г. от грузинския дизайнер Иракли Русадзе. Той е известен и като защитник на ЛГБТ общността в родината си, белязана от патриархални традиции.
Сред новите лица е и младата дизайнерка от Лондон Уелс Бонър, чийто стил смесва чернокожата култура и британската традиция.
Коментари
Регистрирай се, за да коментираш