Сумарният пробег възлиза на 700 км
През 2022 г. насам британската компания Ineos Automotive започна продажбите на първия си модел Grenadier. Той представлява грубоват, мощен и впечатляващ в техническо отношение офроудър с 6-цилиндрови двигатели от BMW, автоматични трансмисии от ZF и дизайн, наподобяващ G-класата и предишния Land Rover Defender.
Именно спирането на този Defender е причина разочарованият милиардер Джим Ратклиф, собственик на химическия гигант Ineos (а вече и на футболния клуб “Манчестър Юнайтед”), да създаде своя автомобилна компания. И да кръсти първия модел на любимата си кръчма - Grenadier.
Ръбоватият дизайн на Ineos Fusilier е в стила на класическите офроудъри от старата школа като G-класата и Land Rover Defender.
Междувременно Ineos започна производство на втори автомобил, който е пикап с име Quatermaster и е технически близнак на Grenadier. Тези два офроудъра са с двигатели с вътрешно горене, докато най-новият модел на марката с името Fusilier разполага с електрифицирана задвижваща система. Неговите колела се въртят от по един електромотор на предния и задния мост с мощност по 260 к. с. Допълнителен бензинов двигател ще служи като генератор на енергия за удължаване на пробега. Така сумарният пробег с тока от батерията и произведената енергия от генератора ще бъде около 700 км. Въпреки високото тегло от около 2,7 тона ускорението от 0 до 100 км/ч ще отнема по-малко от 7 секунди.
Моделът Fusilier е базиран върху Grenadier, но е малко по-къс и по-нисък. Неговата платформа е тип “скейтборд” със стоманени конструкция и под, и алуминиеви врати и декоративни панели. Ще се произвежда в заводите на Magna в Грац, където се сглобява и G-класата. Повече технически детайли за автомобила ще бъдат оповестени на по-късен етап тази година.
Коментари
Регистрирай се, за да коментираш