На 21 януари 2019 да почерпят

Столичният инспекторат с проверки за неправилно паркиране

Умопомрачени либерали искат черна Клеопатра Политически коректните зомбита готвят нов бойкот

ХИВ-позитивен остава зад решетките Болестта не е попречила на деянията му

Брад Пит и Чарлийз Терон заедно?

Психологът Росен Йорданов: Между любовта и ревността няма нищо общо

Двама шофьори на ден у нас минават на ток Над 68% ръст на регистрациите на електромобили само за година

Ограничено е движението по пътя Сопот-Карлово заради катастрофа

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ в понеделник, 21 януари 2019

СДВР издирва извършители на грабеж и побой

Акция „димяща кола“ в София КАТ глобява с 50 лева, ако автомобилът пуши над нормата

Тунел със система за вентилация и пречистване на въздуха откриха в Хонконг Той е на стойност 4,6 милиарда долара

Християнсоциалният съюз в Германия с нов лидер МВР шефът Хорст Зеехофер се оттегли след 10 г. на поста

Купуваме по-скъпо сирене, масло и мляко Ядем круши от Холандия и Южна Африка, джинджифил - от Перу

Министър Желязков: Поне милиард трябват през следващите години за модернизация на БДЖ

Ампаро Грисалес е пионерка в лесбийските сцени

Казва се Ампаро, но никой не я наричаше така. За семейството и съседите си е Ампaритo. Отличава се от останалите със завиден късмет, със своето предизвикателно отношение и с внушителен вид, който не произлиза само от елегантността на тялото й, а и от начина на съществуване, винаги напред и много напреднала за времето си.

Може би затова Ампаро Грисалес се омъжва много млада; едва 16-годишна, свърза живота си с този на аржентинския художник Херман Тесароло, с когото се развежда малко след това … По същата причина е пионер в реализирането на лесбийска сцена с Ниня Менча в „Греховете на Инес де Инохоса“ преди вече почти тридесет години. И поради същата тази дързост дори е отлъчена от свещеника в родния си град Манисалес, след като позира гола, когато малцина се осмеляват да позират без дрехи.

От самото начало на кариерата си като модел и актриса в театъра и телевизията тя се откроява сред колегите си заради ентусиазма и огромната дисциплина. За нея оплакването и умората не съществуват. Желанието й да сбъдне мечтите си я отвежда на немислим път. Ампаро се възползва от своята красота и това, че е обект на желание и национална икона. Жената, която получава престиж, се осмелява на повече и пленява публиката в музикалния театър, киното, теленовелите, музиката, а сега и в риалити шоутата. Задълбочена и страстна, като представителка на зодия Дева, винаги успява да сърфира из своите бурни води и излиза грациозно. Тя обича нагло, отдава се на удоволствието и често, признава, страда.

Ампаро живее с Танго, кученце Йоркшир, и Гладис, вярната й мускетарка и дойка. Признава, че сега, когато се погледне в огледалото, се свързва отново с очите на майка си, Делия Патиньо Грисалес, с която се сбогува преди известно време, и в трудните моменти започва да си говори с нея: „Чувствам присъствието й през цялото време. Тя е около мен, навсякъде, особено в центъра на сърцето ми „, казва Ампаро, която твърди, че това са били най-болезнените месеца в живота й.

„Беше ми много трудно да се науча да живея без майка ми. Последните години бяха много тъжни. Загубих баща си преди четири години, брат ми преди две години и половина и майка ми преди една … Много сбогувания в много кратък период от време … Невъзможно е душата да не се пречупи. Минах през този страх и толкова ужасен кошмар да се сбогуваш с човека, когото най-много обичаш в живота – да кажеш сбогом на майка си. Отслабнах много, изпаднах в депресия, свалих около седем килограма и си изплаках очите, когато влязох в това състояние на болка. Но трябва да се изправим и да си кажем: „Ето ме и ще продължа напред“.

Ампаро уверява, че тайната й да изглежда добре днес е да няма деца. Няма предвид жените да нямат деца нито че тялото е засегнато от бременността: „работата като майка и грижите за съпруга са неща, които изтощават всеки“.

А що се отнася до нейните любови тя отговаря така: „Обичах лудо, влюбвах се, имах много красиви връзки, но накрая тези мъже си тръгват, защото не се справят с моята кариера. Те ме помолиха толкова много пъти да оставя професията си заради тях, че се изморих. Винаги, когато ставаха зашеметяващи и неудобни, приключвах с тях. Имах красиви любови, но изкуството не се пенсионира”.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.