Всеки трети хотел няма собствен сайт

Хотелиерският бизнес у нас губи заради липсата на дигитална идентичност. Това обясниха Антон Пенев и Димо Желев, които представиха проучване за проблемите и предизвикателствата в сектора на хотелиерството. То е направено във връзка с 5-та годишна конференция на Travel Academy, която ще се проведе на 29-ти и 30-ти март в Правец.

Всеки трети хотел у нас няма собствен сайт, като тенденцията е валидна основно за местата за настаняване с по-ниска категория, каза Желев. Грешка е да се разчита на представянето на хотелите в интернет от техни партньори, защото по този начин те губят идентичност и не могат да контролират процеса, подчерта Желев. От друга страна едва половината хотели със собствена интернет страница имат мобилно приложение към нея, а тенденцията в световен мащаб е все повече клиенти да работят именно с таблети и смартфони. През последните 6 години те са се увеличили с над 2000%, а прогнозите са, че до 2020 г. тези потребители ще изпреварят онези, които работят с компютър или лаптоп. Като други грешки при поддръжка на хотелските сайтове Желев посочи липсата на актуални цени, което също отблъсква потенциалните клиенти. Недостатък е и липсата на добавена реалност в хотелските сайтове. Професионалистите представиха и нова инициатива на Травъл Академи – нощ на хотелите.

Тя ще се проведе за първи път на 15-ти септември, като на туристи и местни жители ще бъде дадена възможността да изживеят една нощ в избран от тях хотел в София и Пловдив на промоционални цени. Офертите ще са еднакви за съответната категория, като за нощ в хотел с 5 звезди, хората ще плащат по около 50 лв., което е значително по-малко от пазарната цена. Обсъждат се варианти в офертите да се включи и разглеждане на забележителности в двата града.

Следете Trud News вече и в Telegram

Коментари

Регистрирай се, за да коментираш

Още от Икономика