Всеки четвърти питал за пенсиите на Контактния център в НОИ

Двойно повече обаждания заради COVID-19

Всеки трети е питал за условията за отпускане и изплащане на пенсиите на Контактния център на Националния осигурителен институт през 2020 г. Това показват данни на института. Близо 30 на сто от обажданията са свързани с болнични и майчинство.

С повече от два пъти се е увеличил броят на входящите обаждания в Контактния център през миналата година спрямо 2019 г., заради епидемичната обстановка у нас. През последните дванадесет месеца на телефон 0700 14 802 са постъпили общо 804 868 обаждания, броят им през 2019 г. е 333 868.

Над 85% от запитванията получават решение още с първото свързване с центъра, средното време на един телефонен разговор е под две минути и половина, показват още статистическите данни. Обработените обаждания са 203 727, което е увеличение от над 15%, при положение, че е използван същият кадрови ресурс и се отчита сложността на възникналата ситуация.

Коментари

Задължително поле