Нови горски пожари обхванаха различни части на Гърция

Космическият апарат „Чандраян-2” изпрати снимка на Луната (СНИМКИ)

Фотошоп издънки пълнят Instagram Български звезди прекалиха с ретуш на свои снимки това лято

Премиерът Борисов: Потвърденият кредитен рейтинг на България е поредната висока оценка за реформите у нас

Момче подкара колата на майка си в Германия, летя със 180 км/час

Туск: ЕС е готов да помогне финансово на Бразилия за гасенето на пожарите

Юрген Клоп – един голям треньор, който не мисли за пари Мениджърът на Ливърпул вече е в залата на славата на клуба

Мъж наръга жена си с нож след скандал

Голям пожар в близост до автокъщи във Варна Осем коли на пожарната се борят за овладяване на пламъците

Тръмп заплаши с високи мита френското вино

Премиерът Борисов: Правителството изпълни своя ангажимент и осигури 82,510 млн. лв. на Министерството на отбраната за ремонта на самолетите

Корнелия Нинова : Шипченската епопея е ярък пример за родолюбие и братство

Разстрелът на Георги Илиев – много версии, но недоказани 14 години от покушението срещу боса на ВИС

Ирен Онтева и Галена Димова отново на подиума На Grand glamour show в Свети Влас

„Паразит”: Трилър триумф за корейското кино Понг Джун Хо с още един хит

В „Ред Бул“ сменили гумите за 1,92 секунди

MONTMELO, SPAIN – FEBRUARY 20: Sebastian Vettel of Germany and Infiniti Red Bull Racing stops for a pitstop during day two of Formula One winter test at the Circuit de Catalunya on February 20, 2013 in Montmelo, Spain. (Photo by Ker Robertson/Getty Images) *** Local Caption *** Sebastian Vettel

Възходът в представянето на „Ред Бул“ във Формула 1 в последно време се дължи не само на пилотското майсторство на Макс Верстапен и Пиер Гасли, но и на сръчността на механиците. Спирането на Гасли по време на последното състезание във Великобритания се оказа нов световен рекорд за най-бързо обслужване на автомобил. Времето, което беше нужно на екипа, за да постави нови четири колета на болида на французина, бе 1,91 секунди. С това момчетата от „червените бикове“ свалиха 1 стотна от предишното върхово постижение на „Уилямс“ от 2016-а.
При това механиците на „Ред Бул“ са били по-натоварени от останалите си колеги на „Силвърстоун“, тъй като се е наложило да сменят носовете над вете коли заради механични проблеми.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.