Подредиха изложба „И сложиха главите си за Отечеството“

ВМРО предлага два дни повече отпуск за непушачите

Задържаха рецидивист, извършил кражба 13 дни след излизането му от затвора Съдът го остави в ареста, защото може да се укрие

Джесика Симпсън разкри, че била сексуално малтретирана като дете Актрисата прибегнала към хапчета и алкохол, за да се справи с болката

15% ръст на сделките с имоти в София на фона на 7% по-високи цени

Изгоря цех за метли в село Черница

Президентът Радев: Европейската интеграция на Западните Балкани е от значение за цяла Европа

Съдят медицинска сестра, теглила пари от картата на починал Обвиняемата работела в областната болница във Велико Търново и източила 1200 лева от чуждата сметка

Ограничават движението по магистрала „Тракия“ заради ремонт на мантинели

Хванаха водач на бус с внушителните 3.23 промила алкохол в кръвта

Бойко Борисов: Думите за национализация в хазарта са дълбоко неверни Когато трябва да плащат такси, а не го правят, се взима лицензът и нищо друго, заяви премиерът

Турските военни ще останат в Либия, въпреки примирието

Проф. Калин Гайдаров: Обществото няма отношение към младежите, които не правят нищо

Десет души са загинали заради бурите в Испания

Откриха марихуана в къща за гости, шестима задържани

Димитър Маргаритов: Българите взимат дейно участие в кампанията „Черен петък”

Снимка БЛАГОЙ КИРИЛОВ

„Има глобална платформа „Черен петък”, на която всеки може да види статистиките относно намаленията. Българските търговци се опитват да въведат някои иновативни технологии по отношение на кампанията”, това коментира Димитър Маргаритов, председател на Комисията за защита на потребителите пред Нова тв.

Българите знаят какво е „Черен петък” и взимат дейно участие в тази кампания. Тенденция не само в България е периодите на различните кампании да бъдат удължавани.

„Хората най-често се оплакват, че намаленията през тези дни не са реални, но ако отново погледнем проучването в платформата, се наблюдава, че отстъпката и очакванията на хората в процентно съотношение са почти еднакви”, разясни Маргаритов.

„Ние често пъти казваме какви са нарушенията и това може да накара хората да останат с впечатление, че тези нарушения са залели кампанията. Истината е, че в рамките на тези дни ние извършваме не по-малко от 250-300 проверки и в около 10% от случаите установяваме различни типове нарушения”, допълва Маргаритов.

„Ако потребител констатира нарушение, трябва да провери на какво се дължи той първо при търговеца. Ако няма реакция, може да ни сигнализира по електронен път или на денонощен телефон, с който разполагаме. В тези случаи търговците се глобяват, като санкцията може да достигне 30 000 лева“, добави Маргаритов.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.