Секси лъвицата Оливия Уайлд ще се пробва в режисурата Дебютният филм на мацето се казва “Booksmart”

ООН прие единодушно резолюция за прекратяване на огъня в Сирия

Филм с българско участие спечели “Златна мечка” на “Берлинале” (СНИМКИ)

Шофьорка заби колата си във бензиностанция в Благоевград

Все повече туристи от Азия идват у нас с цел винен туризъм

Работодатели дават щедри бонуси за довеждане на нов колега в офиса

Сидеров: Мога да намера нов енергиен министър

КАТ преброи 2536 ранени по-малко от лекарите Разлика с над 22% между данните на МВР и Министерство на здравеопазването установи Институтът за пътна безопасност

Забраниха играчките оръжия в пакистанска провинция

Вижте акцентите в броя на вестник “Труд” в неделя, 25 февруари 2018

Сняг и паднали дървета на Шипченския проход

Въоръжен мъж се барикадира в дома си във Велинград Излезе да вземе дърва за печката и го арестуваха

„Левски“ подгони вечния съперник

Цветанов в Сандански: Усилията на ГЕРБ са насочени към реализирането на успешни политики в местната власт

“Реал” се утвърди в тройката

Димитър Маргаритов, КЗП: Нямаше фрапантни нарушения по празниците

Димитър Маргаритов

Няколко десетки са обажданията в Комисията за защита на потребителите (КЗП) по време на Великденските празници. Те касаят предимно консултации по повод закупени дефектни стоки. Едва три-четири сигнала са свързани с конкретни нарушения, сред които неясни условия при паралелно провеждане на промоционална кампания и акция за намаление. Това съобщи председателят Димитър Маргаритов пред Bloomberg TV Bulgaria.

„Нямаше фрапиращи нарушения. За пореден път се доказа колко необходима е превенцията. Ние започнахме нашите проверки далеч преди Великден. Осъществихме ги и съвместно с колеги от други институции. Създаде се още преди настъпването на празниците впечатление и то беше съвсем правилно и обективно, че контролните органи са на своето място и извършват необходимите проверки, като по този начин гарантират спокойното и нормално протичане на празничните дни”, коментира Маргаритов.

По думите му в последните периоди в празничните дни нарушенията са по-малко. В навечерието им обаче проверките установяват леко покачване на броя им спрямо констатираните при ежедневните инспекции. Според Маргаритов това се дължи на по-голямото предлагане на различни групи стоки, както и на провеждането на празнични намаления и промоции. „Понякога намаленията не са реални или промоциите касаят стоки в много малка наличност и потребителите не могат да се снабдят с тях”, посочи председателят. Той уточни, че такива нарушения са срещани и преди.

„Новото, което наблюдаваме през миналата година и сега, е склонността на търговците, включително в туристическия бранш, да прилагат добри практики, които вече са се наложили на пазара, като компенсират своите клиенти, когато не могат да им предложат това, което са им обещали”, допълни Маргаритов.

На финала на разговора Маргаритов подчерта, че „всичко трябва да е ясно – тогава, когато може – може, а когато не може – не бива”. И прикани търговците да бъдат коректни и лоялни към своите клиенти, защото „в последните периоди това работи, работи и за тях.”

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.