Скъпа „Гражданска“ само след катастрофа Цена на полицата от 156 лв. за шофьори без нарушения

Заснеха водно торнадо в югозападна Италия (ВИДЕО)

Изтеглиха локомотива, който се вряза в паднала скала в Кресненското дефиле

Харчим 17% повече за екскурзии в чужбина Даваме по 1100 лв. за командировка зад граница

Искат затвор за частен съдия изпълнител

Депутат гледа пищни мадами, докато текат дебатите за нов вицепремиер в парламента

ДАНС, митниците и НАП със спецоперация в петролна складова база във Враца

Робърт де Ниро се развежда със съпругата си

Шефът на НСО разпореди проверка заради спрян от катаджия Мерцедес на службата (ВИДЕО)

Френската прокуратура разследва част от финансирането на кампанията на Макрон

Спря сайтът на Министерството на финансите

Косово налага 100% мита за внос на стоки от Сърбия

Новият хеликоптер на Тръмп кацна пробно пред Белия дом

Вдигнаха цената за боклук на шуменското сметище

Условно за убит велосипедист

Експерти предлагат: Колите да се регистрират в общините вместо в КАТ Докато има опашки, ще има и корупция, изтъкнаха от Института за пътна безопасност

Каналите за техническа проверка на МПС на столичния КАТ Снимка: Архив

Службите за регистрация на МПС да бъде извадени от „Пътна полиция“ и изобщо от МВР. Това предложиха експерти от неправителствения Институт за пътна безопасност.

Докато има опашки, записвания с дни напред и чакане по 4-5 дни, ще има и корупция, заяви бившият шеф на КАТ-София Богдан Милчев. Той сподели, че когато е бил началник, 70% от времето му е отивало да се занимава с автомобили, номера, отказани регистрации, разписване на документи и т.н.

Пресконференцията на института беше по повод ареста шефа на КАТ в Благоевград за корупция при регистрацията на автомобили. От организацията напомниха, че през 2015 г. Румяна Бъчварова като вътрешен министър е имала проект да извади в отделна служба извън МВР регистрацията на МПС, както и издаването на документи за самоличност. Служителите дори били предупредени да изберат дали да останат във вътрешното министерство или да преминат в новата държавна фирма. Този проект е бил спрян и всичко е останало постарому и до ден днешен, обясниха експертите.

Борис Гаврилов, председател на Българския автомобилен съюз (БАС), предложи регистрациите на автомобили да се правят в общинските служби, като каза, че регистрацията в 24 общини на София ще отнема не повече от 1-2 часа на ден, няма да има опашки, а и общината веднага ще си прибира и пътния данък. За сверка на номерата и за проверка на техническото състояние могат да се използват пунктове за годишен технически преглед и това също ще отнема минути.

Идеята беше приета без възражения от експертите. Те посочиха, че в момента не се изисква никакъв специален ценз за служителите от „Пътна полиция“, които правят регистрациите на автомобили.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

Коментирайте от Фейсбук

Коментари (5)

  1. хахаха, като в полша, та германци и другите западни държави да не могат да пращат глобите на единна организация.

  2. Нека Боби каже първо като беше в КАТ на каналите какви ги върши, защото още има хора, та помнят/м. Второ, да каже за какво го изгониха от КАТ и какъв беше климата сред служители в службата по негово време. Трето, как един човек с образование от ХТИ (задочно) се издига на върха на КАТ. Четвърто, да каже къде започна работа след напускането на КАТ и с чии протекции. Пето, да каже защото толкова се стреми към ДЪРЖАВНАТА СЛУЖБИЧКА, май навън е трудно, Боби, а?

  3. Пиатм се защо г-н Милчев беше преназначен на резервния щат на МВР и в изготвеното предложение рег. № Я-63582/2013 г. е записано „през последната година е нарушена координацията, взаимодействието и екипния принцип на работа…“.

  4. За справка: Решение № 12477/21.10.2014 г. и Решение № 5969/30.04.2014 г. на ВАС

  5. Няма ли да стане по лесно минаването на колите с пренабити номера т.е. Крадените?
    Местният технически преглед срещу някой лев може да не види добре 🙂

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.