На 21 януари 2019 да почерпят

Столичният инспекторат с проверки за неправилно паркиране

Умопомрачени либерали искат черна Клеопатра Политически коректните зомбита готвят нов бойкот

ХИВ-позитивен остава зад решетките Болестта не е попречила на деянията му

Брад Пит и Чарлийз Терон заедно?

Психологът Росен Йорданов: Между любовта и ревността няма нищо общо

Двама шофьори на ден у нас минават на ток Над 68% ръст на регистрациите на електромобили само за година

Ограничено е движението по пътя Сопот-Карлово заради катастрофа

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ в понеделник, 21 януари 2019

СДВР издирва извършители на грабеж и побой

Акция „димяща кола“ в София КАТ глобява с 50 лева, ако автомобилът пуши над нормата

Тунел със система за вентилация и пречистване на въздуха откриха в Хонконг Той е на стойност 4,6 милиарда долара

Християнсоциалният съюз в Германия с нов лидер МВР шефът Хорст Зеехофер се оттегли след 10 г. на поста

Купуваме по-скъпо сирене, масло и мляко Ядем круши от Холандия и Южна Африка, джинджифил - от Перу

Министър Желязков: Поне милиард трябват през следващите години за модернизация на БДЖ

ЕК разследва тайно споразумение между германските автопроизводители Брюксел подозира, че БМВ, Даймлер и Фолксваген са се разбрали да не разработват системи за очистване на емисиите

Европейската комисия започна разследване срещу предполагаемо тайно споразумение между големите германски производители на коли. То е свързано с големия скандал с фалшифицирането на резултатите за замърсяването на въздуха, което колите причиняват.

Комисарят по конкуренцията Маргрете Вестагер заяви, че БМВ, Даймлер и Фолксваген са заподозрени в съглашение да „не се състезават в създаването и прилагането” на системи против замърсяването на въздуха за бензинови и дизелови пътнически автомобили, съобщи БГНЕС.

„Ако това бъде доказано, този заговор отнема възможността на клиентите да си закупят по-малко замърсяващи коли, независимо от технологията, която е достъпна в заводите”, заяви Вестагер.

По-конкретно, Комисията преценява дали компаниите са се съгласили да ограничат разработването и въвеждането в действие на някои системи за контрол на емисиите на автомобили, продавани в Европейското икономическо пространство, а именно:

– системи за селективна каталитична редукция (SCR) за намаляване на вредните емисии на азотни оксиди от леките автомобили с дизелови двигатели

– „Otto“ филтри за частици („OPF“) за намаляване на праховите частици от леки автомобили с бензинови двигатели

Разследването трябва да установи също дали БМВ, Даймлер и Фолксваген са нарушили антитръстовите правила на ЕС, които забраняват картелите и ограничителните бизнес практики, включително споразумения за ограничаване или контрол на техническото развитие.

Разследването започна преди три години само ден, след шокиращото разкритие в САЩ, че Фолксваген е инсталирал софтуер в милиони от своите дизелови автомобили, за да успее да измами теста за замърсяване на въздуха. От европейската комисия заявиха, че разследването е работело с доказателства от срещи и споразумения на група наречена „кръга на петте”- БМВ, Даймлер, Фолксваген, и две от дъщерните фирми на компанията Ауди и Порше.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

Коментирайте от Фейсбук

Коментари (1)

  1. Сефте мошеничество в кочината германия… време е тръмп дс ги подпре с нови милуардни санкции!

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.