Министър Кралев награди джудиста Ивайло Иванов за златния му медал от Гран при в Хага

Съдят дрогиран шофьор, ругал полицаи

БТПП: Липсата на кадри и цените на енергията тревожат най-силно българския бизнес 54% от работодателите очакват подобрение на бизнес климата през 2019-та

Музеят на хумора и сатирата в Габрово представя изложбата „ВНИМАНИЕ!“ 27 визуални артисти от региона показват свои творби

България още не е уведомена официално, че „Турски поток“ ще минава през нейна територия Зам.-енергийният министър Красимир Първанов: Очакваме в най-скоро време писмото от "Газпром"

Синът на Майкъл Джордан и българската му годеница си почиват на Бахамите (СНИМКИ И ВИДЕО)

Осъдиха пътната агенция заради спукани гуми в дупка на булевард, част от републикански път

НС въведе тавана от 5000 лв. при обезщетенията за далечни роднини на загинали на пътя

Иззеха старинни монети, антични предмети и орнаменти от домовете на двама старозагорци

СГС пусна срещу подписка студента, който надраска Паметника на съветската армия

30 години затвор за Георги Генов, който уби съпругата си от ревност в Пещера

Министър-председателят Борисов се срещна с министъра на външните работи на Египет Самех Шукри

Министър Ангелкова: Очакваме 10% ръст на туристите в Пловдив през 2019 г.

Вдигнаха 27 „златни” сватби в Горна Оряховица „Младоженците” бяха приветствани от кмета инж. Добромир Добрев

2,3 млн. лв. за ремонти на енергомрежата в Шуменско

ЕК разследва тайно споразумение между германските автопроизводители Брюксел подозира, че БМВ, Даймлер и Фолксваген са се разбрали да не разработват системи за очистване на емисиите

Европейската комисия започна разследване срещу предполагаемо тайно споразумение между големите германски производители на коли. То е свързано с големия скандал с фалшифицирането на резултатите за замърсяването на въздуха, което колите причиняват.

Комисарят по конкуренцията Маргрете Вестагер заяви, че БМВ, Даймлер и Фолксваген са заподозрени в съглашение да „не се състезават в създаването и прилагането” на системи против замърсяването на въздуха за бензинови и дизелови пътнически автомобили, съобщи БГНЕС.

„Ако това бъде доказано, този заговор отнема възможността на клиентите да си закупят по-малко замърсяващи коли, независимо от технологията, която е достъпна в заводите”, заяви Вестагер.

По-конкретно, Комисията преценява дали компаниите са се съгласили да ограничат разработването и въвеждането в действие на някои системи за контрол на емисиите на автомобили, продавани в Европейското икономическо пространство, а именно:

– системи за селективна каталитична редукция (SCR) за намаляване на вредните емисии на азотни оксиди от леките автомобили с дизелови двигатели

– „Otto“ филтри за частици („OPF“) за намаляване на праховите частици от леки автомобили с бензинови двигатели

Разследването трябва да установи също дали БМВ, Даймлер и Фолксваген са нарушили антитръстовите правила на ЕС, които забраняват картелите и ограничителните бизнес практики, включително споразумения за ограничаване или контрол на техническото развитие.

Разследването започна преди три години само ден, след шокиращото разкритие в САЩ, че Фолксваген е инсталирал софтуер в милиони от своите дизелови автомобили, за да успее да измами теста за замърсяване на въздуха. От европейската комисия заявиха, че разследването е работело с доказателства от срещи и споразумения на група наречена „кръга на петте”- БМВ, Даймлер, Фолксваген, и две от дъщерните фирми на компанията Ауди и Порше.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

Коментирайте от Фейсбук

Коментари (1)

  1. Сефте мошеничество в кочината германия… време е тръмп дс ги подпре с нови милуардни санкции!

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.