Шведи раздадоха на германците билети за вкъщи

На 22 юни 2018 да почерпят

Отказаха електрическа количка на диабетик с байпас и без крака – ръцете му били здрави

Мелания Тръмп посети деца на имигранти в център на границата с Мексико

Доналд Тръмп: Пълната денуклеаризация на КНДР вече е започнала

80 деца без училищен покрив заради некачествен строеж Родители на протест, община Варна сезира прокуратурата

Димитър Данчев: За какви чужди инвеститори говорят управляващите, като не осигуряват нормални условия да функционира една индустриална зона?

Конфискуват имоти на избягали бандити В ЕС са иззети само 1,1% от всички приходи от престъпна дейност

Пожар край Пловдив изпепели стотици декари житни блокове

Вируси може да създават условия за появата на болестта на Алцхаймер

Четири хеликоптера извозваха туристи, блокирани на швейцарски връх заради авария на лифт

Полиците „Каско“ може да поскъпнат

Вижте акцентите в броя на вестник “Труд” в петък, 22 юни 2018

Съдът отхвърли иска на „Антикорупция“ за отнемане на 3,6 млн. лв. от осъдения до живот Георги Вълев Делото е било прекратено, защото проверката на КПКОНПИ продължила повече от 10 месеца

Уволниха директорка заради скандална торта (обзор)

Електрически камион струва под $ 200 000 40 тона катерят баири със 105 км/ч

Така изглежда фронтално прототипът Tesla SEMI за електрически камион, който ще започне да се произвежда през 2019 г.

След ударното лансиране на електрически спортни коли, американският производител Tesla се ориентира и към производството на тежкотоварни превозни средства. Шефът на компанията Илън Мъск представи прототипа SEMI – електрически влекач, който трябва да излезе на пазара до края на 2019 г. Цената му ще бъде между 150 000 и 200 000 долара.

Предварителните информации показват, че бъдещият камион на ток ще превъзхожда убедително като динамика съвременните дизелови транспортни средства. Конвенционален влекач без товар ускорява до 100 км/ч за около 15 секунди, а с товар – за около минута. Машината на Tesla обещава спринт като на спортна кола до 100 км/ч – за около 5 секунди, а с товар – за около 20 секунди.

Всеки от четирите електрически мотора на двете задни оси на камиона генерира мощност 261 конски сили. С такъв огромен ресурс Tesla SEMI успява да тегли композиция с пълния си товарен капацитет от 40 тона по изкачване с наклон 5% със скорост 105 км/ч, докато дизеловите камиони се задъхват на 70 км/ч. За улеснение на водача на борда работят най-модерните системи от леките коли на Tesla, включително функция за пилотирано движение.

Щедрият на обещания Илън Мъск гарантира, че със заредени батерии неговият транспортер може да измине 500 мили (около 800 км) с пълен товар при магистрална скорост. С нови мегачарджъри зареждането на батериите ще става бързо – за половин час ще се акумулира енергия за преход от 400 мили (около 650 км). Така водачите ще могат да използват времето за товарене и разтоварване да заредят на батериите. Техният живот ще бъде минимум 1,6 милиона километра.

Коментирайте от Фейсбук

Коментари (3)

  1. Malka podrobnost koqto Tesla propuska da vi uvedomi e 4e s mega zarejdaneto za polovin 4as moje da se zahranqt 30 000 semeistba s el, Predstavqte li si kolko tok izqjda Tesla samo za polovin 4as. Moje bi e izgodno za mangalqta koito nikoga ne pla6tat tok.

  2. Дори мангалите, за които говориш пренебрежително, знаят български по-добре от тебе.

    Го мислиш че ще загубиш с твоите лъжи? Мощността с която се зарежда и колкото четири хиляди домакинства, които ползват по 400W, енергията която зарежда за половин час се равнява на месечното потребление на едно семейство. Струва 56 долара за 640км. За тези километри са необходими 211л. дизел , които струват 400лв.

  3. Цялата работа е пълен ташак. Имал камиони- ДРЪЖКИ. Има картинки за баламите. Всичкото американци са мошета и измамници. Тази лъжа скоро ще лъсне

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.