Две жертви и десетки ранени при пожар в хотел в Прага (ВИДЕО)

Европа ще рециклира всички пластмасови опаковки след 2030 г.

Молдова ще иска компенсация от Русия заради „окупацията“ на Приднестровието

Спряха камионите по няколко направления заради снега

Просветният министър: Привличането на млади учители е предизвикателство

Въоръжена атака срещу 5-звезден хотел в Кабул

Вижте акцентите от броя на „Труд“ в неделя, 21 януари 2018

Меркел и Борисов в отговор на “Труд”: България влиза много скоро в Шенген Премиерът събира европейските лидери и Реджеп Ердоган във Варна

Командоси щурмуват пробно прототипи на стената на Тръмп

Махат незаконни билбордове в София Столичният инспекторат откри 14 такива само по бул. „Черни връх“

Ципрас: Македонска нация никога не е имало Ще е абсурдно обаче в името на страната да няма Македония, смята гръцкият премиер

Хиляди румънци се събраха на протест в Букурещ (ВИДЕО)

САЩ и Русия призоваха Турция и сирийските кюрди към сдържаност

Турция нанесе въздушен удар по позиции на сирийските кюрди

Григор искал да е бегач и да знае френски език

Електрически камион струва под $ 200 000 40 тона катерят баири със 105 км/ч

Така изглежда фронтално прототипът Tesla SEMI за електрически камион, който ще започне да се произвежда през 2019 г.

След ударното лансиране на електрически спортни коли, американският производител Tesla се ориентира и към производството на тежкотоварни превозни средства. Шефът на компанията Илън Мъск представи прототипа SEMI – електрически влекач, който трябва да излезе на пазара до края на 2019 г. Цената му ще бъде между 150 000 и 200 000 долара.

Предварителните информации показват, че бъдещият камион на ток ще превъзхожда убедително като динамика съвременните дизелови транспортни средства. Конвенционален влекач без товар ускорява до 100 км/ч за около 15 секунди, а с товар – за около минута. Машината на Tesla обещава спринт като на спортна кола до 100 км/ч – за около 5 секунди, а с товар – за около 20 секунди.

Всеки от четирите електрически мотора на двете задни оси на камиона генерира мощност 261 конски сили. С такъв огромен ресурс Tesla SEMI успява да тегли композиция с пълния си товарен капацитет от 40 тона по изкачване с наклон 5% със скорост 105 км/ч, докато дизеловите камиони се задъхват на 70 км/ч. За улеснение на водача на борда работят най-модерните системи от леките коли на Tesla, включително функция за пилотирано движение.

Щедрият на обещания Илън Мъск гарантира, че със заредени батерии неговият транспортер може да измине 500 мили (около 800 км) с пълен товар при магистрална скорост. С нови мегачарджъри зареждането на батериите ще става бързо – за половин час ще се акумулира енергия за преход от 400 мили (около 650 км). Така водачите ще могат да използват времето за товарене и разтоварване да заредят на батериите. Техният живот ще бъде минимум 1,6 милиона километра.

Коментирайте от Фейсбук

Коментари (3)

  1. Malka podrobnost koqto Tesla propuska da vi uvedomi e 4e s mega zarejdaneto za polovin 4as moje da se zahranqt 30 000 semeistba s el, Predstavqte li si kolko tok izqjda Tesla samo za polovin 4as. Moje bi e izgodno za mangalqta koito nikoga ne pla6tat tok.

  2. Дори мангалите, за които говориш пренебрежително, знаят български по-добре от тебе.

    Го мислиш че ще загубиш с твоите лъжи? Мощността с която се зарежда и колкото четири хиляди домакинства, които ползват по 400W, енергията която зарежда за половин час се равнява на месечното потребление на едно семейство. Струва 56 долара за 640км. За тези километри са необходими 211л. дизел , които струват 400лв.

  3. Цялата работа е пълен ташак. Имал камиони- ДРЪЖКИ. Има картинки за баламите. Всичкото американци са мошета и измамници. Тази лъжа скоро ще лъсне

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.