Упорита кашлица и постоянна хрема ни мъчат този сезон

Две момчета на 16 и 18 години са с опасност за живота след катастрофата край село Дибич

Менда Стоянова: Изненадана съм, че Сидеров иска оставката на Каракачанов

Прибират се военнослужещите и техниката от Сухопътните войски, участвали в учението „Мирен страж 2018“

Началникът на президентския кабинет Иво Христов: Готовността на Радев за разговор с Борисов не е покана за среща

Вижте как върви изграждането на третия лъч на метрото в София (ВИДЕО)

Грънчари ще мерят сили в Майсторската надпревара Съревнованието ще е през 2019 година

Полицаи и миряни почетоха жертвите от катастрофи

Отредиха обезщетение от 120 000 лева на пострадал при катастрофа в Търновско Друга жертва на ПТП ще получи от застрахователите 9000 лева

Заупокойна молититва в памет на жертвите на пътя отслужиха в „Св. Александър Невски“ (СНИМКИ)

С 15 машини и 870 т пясък и сол Монтана среща зимата

Прокуратурата протестира оневиняване на търновец, лихварствал в продължение на 12 години Георги П.С. дал заеми с лихви на 17 лица за 109 500 лева

Фандъкова разпореди да се създаде необходимата организация за снегопочистване

Апаши нападнаха гард с торба пари в Монтана Охранителят даде отпор и спаси оборота, има заподозрян

Откриха труп на общински служител от Петрич, изчезнал преди 10 дни

„Енерго-Про“ отчита ръст на безкасовите плащания

Постоянно нарастване на броя на клиентите, които заплащат сметките си за консумирана електроенергия по безкасов път, отчита „Енерго-Про“. Същата тенденция се наблюдава и при разплащанията, свързани с ползване на други услуги на компанията, например присъединяване към електроразпределителната мрежа, увеличаване на ползваната мощност и други.

Компанията е предоставила на своите клиенти редица възможности за плащане по безкасов път – директен дебит, през банкомат, с интернет банкиране или през системата за електронно плащане ePay.bg. Най-голям ръст се забелязва при разплащанията през системата на ePay.bg. През април 2017 година над 23 % повече клиенти са избрали този начин на плащане в сравнение със същия месец на миналата година. Значително повече са и извършените плащания с интернет банкиране чрез преводно нареждане по банкова сметка на „Енерго- Про“.

Близо 10 % по-малко клиенти са избрали физическото посещение на касите в клиентски център на компанията, за да заплатят своите месечни задължения за консумирана електроенергия през април 2017 г. в сравнение със същия месец на миналата година. Над 7 % по-малко са и хората, които са използвали касите в Български пощи за заплащане на сметките си за ток.

 

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.