Мъже с качулки запалиха камиони и багери на транспортна фирма

МВнР: Избягвайте пътувания на Балканите заради тежката зимна обстановка

Махат „Александър Велики“ от летището в Скопие (ВИДЕО)

Нови изисквания към общинските съветници ще има от следващия мандат

60-годишен закон засяга над 10 000 деца годишно у нас Игра „Не ме съди, човече” събра родители и хлапета във Варна

Цветан Цветанов в Симитли: Президентът желае скандали, огорчен е, че не може да управлява страната еднолично (СНИМКИ)

Деца на Фондация „Димитър Бербатов“ със златни медали от математическа олимпиада

Цачева отряза надзирателите за 20% увеличение на заплатите Ще се търсят възможности в бюджета за следващата година

Шофьори причинили катастрофи с пострадали, жалят присъди Въззивните дела са насрочени за идната седмица в Окръжния съд във Велико Търново

Музей „Етър” в Габрово продава мартеници от гайтани в помощ на болни деца 412 мартеници от цялата страна са изпратени за участие в конкурса

Вижте шоуто на конната полиция за Тодоровден в столичния квартал “Бенковски” (СНИМКИ)

Показаха Димитър Рачков в хитово шоу по HBO

Канадец е бил арестуван в ПьонгЧанг за кражба на автомобил

Стоян Алексиев: Оставете на мира това момиче!

Три малки деца загинаха при пожар в руско село

„Енерго-Про“ отчита ръст на безкасовите плащания

Постоянно нарастване на броя на клиентите, които заплащат сметките си за консумирана електроенергия по безкасов път, отчита „Енерго-Про“. Същата тенденция се наблюдава и при разплащанията, свързани с ползване на други услуги на компанията, например присъединяване към електроразпределителната мрежа, увеличаване на ползваната мощност и други.

Компанията е предоставила на своите клиенти редица възможности за плащане по безкасов път – директен дебит, през банкомат, с интернет банкиране или през системата за електронно плащане ePay.bg. Най-голям ръст се забелязва при разплащанията през системата на ePay.bg. През април 2017 година над 23 % повече клиенти са избрали този начин на плащане в сравнение със същия месец на миналата година. Значително повече са и извършените плащания с интернет банкиране чрез преводно нареждане по банкова сметка на „Енерго- Про“.

Близо 10 % по-малко клиенти са избрали физическото посещение на касите в клиентски център на компанията, за да заплатят своите месечни задължения за консумирана електроенергия през април 2017 г. в сравнение със същия месец на миналата година. Над 7 % по-малко са и хората, които са използвали касите в Български пощи за заплащане на сметките си за ток.

 

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.