Путин: Сериозен дестабилизиращ фактор на Балканите е политиката на САЩ

Цветанов: Предимството на F-16 е, че в предложението няма възможност за скрити разходи

Първи залп към Моуриньо

Държавата си взима „спящите“ акции Над 2 млн. души имат активи за 2-3 млрд. лв.

Три коли се нанизаха на бул. „България“ в столицата, няма пострадали

САЩ стартира процедура по излизане от Договора за ракети със среден обсег на 2 февруари

Вучич: Силно заинтересовани сме от изграждането на междусистемна газова връзка през България

Жандармерия залови петричкия Ескобар (обзор) Задържани са десетина заподозрени като наркодилъри

Министър Желязков: В момента имаме инвестиционно предложение за летище „София-запад“

Изграждат Център за грижа за възрастни хора в Свищов Инвестицията е за 540 000 лева

Възрастна жена загина при пожар в дома си Сливен

„Аквамен“ направи един милиард долара Филмът няма конкуренция през януари

МРРБ: Тол таксите за превозвачите ще бъдат обсъдени публично

Папараци заснеха „застиналото“ лице на Мадона след козметичните процедури (СНИМКИ)

Северният магнитен полюс на Земята се мести с изненадваща скорост към Русия

„Енерго-Про“ отчита ръст на безкасовите плащания

Постоянно нарастване на броя на клиентите, които заплащат сметките си за консумирана електроенергия по безкасов път, отчита „Енерго-Про“. Същата тенденция се наблюдава и при разплащанията, свързани с ползване на други услуги на компанията, например присъединяване към електроразпределителната мрежа, увеличаване на ползваната мощност и други.

Компанията е предоставила на своите клиенти редица възможности за плащане по безкасов път – директен дебит, през банкомат, с интернет банкиране или през системата за електронно плащане ePay.bg. Най-голям ръст се забелязва при разплащанията през системата на ePay.bg. През април 2017 година над 23 % повече клиенти са избрали този начин на плащане в сравнение със същия месец на миналата година. Значително повече са и извършените плащания с интернет банкиране чрез преводно нареждане по банкова сметка на „Енерго- Про“.

Близо 10 % по-малко клиенти са избрали физическото посещение на касите в клиентски център на компанията, за да заплатят своите месечни задължения за консумирана електроенергия през април 2017 г. в сравнение със същия месец на миналата година. Над 7 % по-малко са и хората, които са използвали касите в Български пощи за заплащане на сметките си за ток.

 

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.