На 22 април 2019 да почерпят

Краят на евтините коли Малките модели скоро ще бъдат изместени от устрема на производителите към електромобили

Меркел заслужава висш пост в ЕС, смята Юнкер Канцлерката била произведение на изкуството

Сергей Меркюри и Никеца Джагър разтърсиха „Гласът на България“

Стево Пендаровски печели първия тур от президентските избори в Северна Македония, по първоначални данни

Задържаха микробус, превозвал експлозивите за атентатите в Шри Ланка

Тежки глоби от ЕК заради „зеления“ хаос в Натура 2000 Министерският съвет отлага промените в Закона за биологичното разнообразие, които са единственият изход от ситуацията

Комикът Владимир Зеленски води със 73,2% според първите данни от президентските избори в Украйна

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ в понеделник, 22 април 2019

Банките стават клиент №1 на колекторските фирми Събирачите на дългове се готвят да изкупят банкови вземания за още над 500 млн. лева

Най-много катастрофи стават привечер

Пускат през есента отсечката между Ябланица и Боаза

Всички задържани след спецакцията срещу ало измамници в Горна Оряховица остават в ареста

Над 200 жертви взеха 8 атентата в Шри Ланка (обзор)

Над 3000 дървета засадиха 150 доброволци от „Джи Пи Груп” Дружеството участва в проекта Новата гора

ЕС обвини БМВ“, „Фолксваген“ и „Даймлер“ в сговор за избягване на контрол върху емисиите

Снимка: Архив

Европейският съюз обвини германските автомобилни гиганти „БМВ“, „Фолксваген“ и „Даймлер“, че са били в сговор, за да избегнат технология за контрол на емисиите, съобщава AFP. Компаниите ще трябва да отговорят на констатациите на ЕС, които биха могли да доведат до строги санкции, ако Европейската комисия реши да заведе картелно дело срещу тях. Някои от автомобилните производители на няколко пъти се оказваха в центъра на скандал с вредни емисии.

Допускането на Фолксваген да манипулира 11 милиона автомобила по света, за да изглеждат по-малко замърсяващи, предизвика вълна от гняв към автомобилната индустрия и Комисията започна задълбочено разследване на трите компании. В четвъртък Комисията заяви, че е трите автомобилни гиганта са провели „кръг от пет“ срещи, за да се фалшифицира конкуренцията в емисионните технологии. „В резултат на това европейските потребители може да са били лишени от възможността да купуват автомобили с най-добрата налична технология. Трите производителя имат възможност да отговорят на нашите констатации“, заяви еврокомисарят по конкуренцията Маргрете Вестагер.

Срещите им позволиха да се ограничи въвеждането на „AdBlue“ или карбамид в отработените газове на дизеловия двигател, намалявайки ефективността му като начин за производство на по-чисти емисии, се казва в изявлението. Фирмите също – „по предварителна преценка на Комисията“ – се споразумяха да избегнат или забавят въвеждането на филтри за частици OPF, които намаляват вредните частици в изгорелите газове на бензина.

Ако Комисията установи, че има достатъчно доказателства за нарушение, тя може да приеме решение за налагане на глоба.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

Коментирайте от Фейсбук

Коментари (1)

  1. Естествено, че пак немските уродливи говеда лъжат.
    6ойкот на стоките на уродливите немски говеда!
    Само де6илни евроатлантшци ала радев и плевнелиев лижат смрадливите немски задници…

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.