Шофьор постави табели от жигула на рено

Пълна забрана за движение по Великден в Северна Македония

Пробното преброяване на населението ще е само електронно То ще се проведе от 20 до 30 април

Мъж наруши повторно карантината си в Исперих Грозят го лишаване от свобода до 5 години и глоба от 10 000 до 50 000 лв.

Евакуираха блок в Шумен заради граната Час и половина на въздух

“Булгаргаз” предложи 6,67% по-ниска цена на газа за май

Разкриват нови офиси на бюрата по труда в по-големите градове

Изнудват созополчанин с 3 бона, снимал си половия член Екшън до футболния стадион в късна доба, залавят "секси дама", която се оказала мъж

Мебелен цех горя в село Кулата, подозират палеж

1786 болни от COVID-19 за ден в Русия, общият брой на заразените в страната е 11 917

Зоран Заев и Християн Мицкоски са под карантина със съмнения за Covid-19

Погребват в масови гробове жертвите на коронавируса в Ню Йорк (ВИДЕО)

„Боинг“ обмисля да съкрати 10% от своите служители

Полша и Унгария очакват до дни пика на епидемията

Доставиха респиратора на МБАЛ Благоевград, дарен от Делян Пеевски

ЕС обвини БМВ“, „Фолксваген“ и „Даймлер“ в сговор за избягване на контрол върху емисиите

Снимка: Архив

Европейският съюз обвини германските автомобилни гиганти „БМВ“, „Фолксваген“ и „Даймлер“, че са били в сговор, за да избегнат технология за контрол на емисиите, съобщава AFP. Компаниите ще трябва да отговорят на констатациите на ЕС, които биха могли да доведат до строги санкции, ако Европейската комисия реши да заведе картелно дело срещу тях. Някои от автомобилните производители на няколко пъти се оказваха в центъра на скандал с вредни емисии.

Допускането на Фолксваген да манипулира 11 милиона автомобила по света, за да изглеждат по-малко замърсяващи, предизвика вълна от гняв към автомобилната индустрия и Комисията започна задълбочено разследване на трите компании. В четвъртък Комисията заяви, че е трите автомобилни гиганта са провели „кръг от пет“ срещи, за да се фалшифицира конкуренцията в емисионните технологии. „В резултат на това европейските потребители може да са били лишени от възможността да купуват автомобили с най-добрата налична технология. Трите производителя имат възможност да отговорят на нашите констатации“, заяви еврокомисарят по конкуренцията Маргрете Вестагер.

Срещите им позволиха да се ограничи въвеждането на „AdBlue“ или карбамид в отработените газове на дизеловия двигател, намалявайки ефективността му като начин за производство на по-чисти емисии, се казва в изявлението. Фирмите също – „по предварителна преценка на Комисията“ – се споразумяха да избегнат или забавят въвеждането на филтри за частици OPF, които намаляват вредните частици в изгорелите газове на бензина.

Ако Комисията установи, че има достатъчно доказателства за нарушение, тя може да приеме решение за налагане на глоба.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

Коментирайте от Фейсбук

Коментари (1)

  1. Естествено, че пак немските уродливи говеда лъжат.
    6ойкот на стоките на уродливите немски говеда!
    Само де6илни евроатлантшци ала радев и плевнелиев лижат смрадливите немски задници…

Коментарите са заторени

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.