На 16 януари 2019 да почерпят

Юнкер: Призовавам Великобритания да изясни намеренията си възможно най-скоро Кой ще има куража да каже какво е единственото позитивно решение, попита Туск

Британският парламент отхвърли сделката за Брекзит Лидерът на лейбъристите Джереми Корбин поиска вот на недоверие към правителството

Албанският език вече е втори официален в Македония

Мей призова депутатите да гласуват „за“ сделката за Брекзит

Цистерна със сярна киселина се обърна на околовръстния път във Видин Превозното средство е изправено, мястото - обезопасено

Сомалийските радикални ислямисти поеха отговорност за атаката в Найроби

Всеки трети пенсионер e в риск от бедност

Тръмп искал да вади САЩ от НАТО Вашингтон осигурява над една пета от бюджета на пакта

Буферната зона по границата със Сирия ще бъде под турски контрол, заяви говорителят на Ердоган

Силен вятър ни очаква утре

Пазаруваме по-често на кредит

Грипът захапа половин България Епидемията обхваща цялата страна в края на януари

Жената, пътувала със задържания за нападение на курсанти от НВУ: Изпревариха ни и ни показаха среден пръст

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ в сряда, 16 януари 2019

Ето кои са 20-те най-нездравословни навици

Снимка: Pixabay

Авторите на ново американско проучване установиха, че на първо място сред неблагоприятните за здравето привички е използването на телефони преди лягане, пише в. „Дейли експрес“.

Телефонните занимания в леглото влияят неблагоприятно върху съня, а недоспиването от своя страна се отразява неблагоприятно върху редица нездравословни практики. Например, заради умората след безсънна нощ хората посягат по-често към чашката с кафе, като обикновено прибавят повечко захар с надеждата за бърз заряд. Този подход според експертите обаче не е най-разумният за справяне с липсата на енергия. Предложението им в случая е хората да потърсят по-здравословни енергизиращи алтернативи и да избягват добавената захар.

С оглед на това специалистите препоръчват да не се фокусираме изцяло върху отслабването, тренировките и отказа от цигарите, а да насочим вниманието си към ранното лягане, ограничаването на екранното време и загърбването на късното вечерно похапване.

Според авторите на настоящото проучване Топ 20 на най-нездравословните навици включва:
1. Използването на телефона преди лягане
2. Прекарването на продължително време пред екрана, в това число и на телефона
3. Късното вечерно похапване
4. Намирането на извинения да не се тренира
5. Изключването на плодовете и зеленчуците от всекидневното меню
6. Поръчването на храна за вкъщи през уикендите
7. Добавянето на захар към кафето и чая
8. Тършуването из хладилника след вечеря
9. Прекомерната консумация на кафе
10. Използването на асансьори и ескалатори, вместо изкачването на стълби.
11. Прекомерната употреба на газирани напитки
12. Използването на готови и полуготови храни
13. Прекомерната употреба на сол
14. Придвижването с автомобил, вместо пеша
15. Тайното похапване
16. Употребата на алкохол над препоръчителния седмичен лимит
17. Пропускането на сутрешното миене на зъбите
18. Възможно най-близкото паркиране до магазините
19. Лягането с грим
20. Взимането на храна от чиниите на децата.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.