Премиерът Бойко Борисов обсъди темата за единния цифров пазар с министър-председателя на Люксембург Ксавие Бетел

Удължиха извънредното положение в Турция с още три месеца

Вижте акцентите от броя на „Труд“ в петък, 19 януари 2018

Отвод на съдията по делото Мартин Петров – „УниКредит Булбанк” Бивша служителка на трезора обявена за национално издирване

Цветан Цветанов проведе серия от работни срещи в Лондон

Германия задмина САЩ като световен лидер Рекордно ниско доверие към Съединените щати, изпреварва ги и Китай

Екатерина Захариева: Договорът за добросъседство с Македония няма да остане само на хартия

Турция търси руска подкрепа за щурм в Сирия САЩ отричат за новата “сирийска армия”

500 милиона лева търсят общините за туризъм Най-скъпият проект в картата на ресорното министерство е на община Челопеч за Моторспорт парк на стойност 120 млн. евро

Влак блъсна изоставена каруца в Казанлък, спряно е жп движението между София и Бургас 

Румен Порожанов: България притежава значителен потенциал за производство на качествена продукция

Божидар Данев, председател на АОБР, пред “Труд”: Зелените блокират инвестиции и работни места Когато икономиката не се развива, няма работа и увеличение на доходите

Кремъл: Новият закон за суверенитета на Киев се равнява на подготовка за война

Грипът превзема нови области в страната 3-годишно дете от Шумен е в болница с усложнения

Президентът и германски инвеститори у нас обсъдиха перспективите и трудностите за развитието на бизнеса в България

Ето кои са 20-те най-нездравословни навици

Снимка: Pixabay

Авторите на ново американско проучване установиха, че на първо място сред неблагоприятните за здравето привички е използването на телефони преди лягане, пише в. „Дейли експрес“.

Телефонните занимания в леглото влияят неблагоприятно върху съня, а недоспиването от своя страна се отразява неблагоприятно върху редица нездравословни практики. Например, заради умората след безсънна нощ хората посягат по-често към чашката с кафе, като обикновено прибавят повечко захар с надеждата за бърз заряд. Този подход според експертите обаче не е най-разумният за справяне с липсата на енергия. Предложението им в случая е хората да потърсят по-здравословни енергизиращи алтернативи и да избягват добавената захар.

С оглед на това специалистите препоръчват да не се фокусираме изцяло върху отслабването, тренировките и отказа от цигарите, а да насочим вниманието си към ранното лягане, ограничаването на екранното време и загърбването на късното вечерно похапване.

Според авторите на настоящото проучване Топ 20 на най-нездравословните навици включва:
1. Използването на телефона преди лягане
2. Прекарването на продължително време пред екрана, в това число и на телефона
3. Късното вечерно похапване
4. Намирането на извинения да не се тренира
5. Изключването на плодовете и зеленчуците от всекидневното меню
6. Поръчването на храна за вкъщи през уикендите
7. Добавянето на захар към кафето и чая
8. Тършуването из хладилника след вечеря
9. Прекомерната консумация на кафе
10. Използването на асансьори и ескалатори, вместо изкачването на стълби.
11. Прекомерната употреба на газирани напитки
12. Използването на готови и полуготови храни
13. Прекомерната употреба на сол
14. Придвижването с автомобил, вместо пеша
15. Тайното похапване
16. Употребата на алкохол над препоръчителния седмичен лимит
17. Пропускането на сутрешното миене на зъбите
18. Възможно най-близкото паркиране до магазините
19. Лягането с грим
20. Взимането на храна от чиниите на децата.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.