Най-голям ръст при заемите до 250 хил. лв.

Суперкомпютър като на НАСА догодина в България (обзор) Технологията ще бъде използвана в медицината, фармацевтиката, автомобилната индустрия, строителството, от климатолози, спецслужби и др.

Могерини: Доверието в ЕС ще пострада, ако не започнем преговори с Македония и Албания

Бившият египетски президент Мохамед Морси почина в съда

Деница Златева: Не съм очаквала такава буря заради оставката на Нинова

Няма македонска нация преди 1944 г. Гоце Делчев в писмата си пише, че е българин

Министър Танева: Няма нарушения при първите 14 проверени къщи за гости

Може ли да ми намалят заплатата без мое знание?

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ във вторник, 18 юни 2019

Кметът на Благоевград даде курбан за здраве

Арестуваха кмета на Костенец (обзор) Радостин Радев предлагал подкуп на общинар, за да гласува “правилно”

Мария Габриел: Суперкомпютърът у нас ще помогне в борбата със заболявания като рак и Алцхаймер

Чаатай Улусой залюби колежка от „Вътрешен човек“ В сериала има сърдечна връзка с Мелек, извън снимачната площадка - с полицайката Сема

ЕС може да замрази преговорите за митническия съюз с Турция

42 лекари се падат на 10 000 души население

Започват процедурите за избор на строител на магистрала Видин-Монтана

Снимка: МРРБ

Тези дни стартират процедурите за избор на строител на магистрала от Видин до Монтана. Изграждането на очакваната от години основна транспортна артерия през Северозапада ще струва 450 млн. лева, съобщи депутатът от ГЕРБ инж. Дилян Димитров.

Първото трасе на магистралата от Видин до село Ружинци е разделено на три лота. Ако процедурите по избор на фирма-изпълнител не бъдат обжалвани, строителството на пътя може да започне още през август- септември тази година и да приключи до края на 2021 г., заяви Димитров. По това трасе са най-трудните за работа участъци, затова втората част на маршрута –от Ружинци до Монтана, където ще се работи по-късно, ще бъде завършена в по-кратки срокове. Магистралата може да стане изцяло готова до края на 2022, прогнозира депутатът.

В последните години след пускането на моста при Видин – Калафат колони от ТИР-ове препълниха старите и тесни пътища през Северозапада, разбиха настилките и застрашиха къщите и живота на хората в населените места, през които минават. Не рядко стават и тежки катастрофи с пострадали и жертви. „Новият модерен път ще отпуши региона, обявен за най-проблемен и беден в България и ЕС, ще създаде възможности за нормален и безопасен транспорт към Дунав мост 2 при Видин и ще раздвижи и бизнеса!”, коментираха специалисти.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

Коментирайте от Фейсбук

Коментари (5)

  1. Браво! Най-накрая! Хората в Северозапада също заслужават да живеят добре.

  2. Ами изпипайте си нещата, за да няма обжалване

  3. Магистрала???????? А, дано, ама надали. По-скоро високоскоростен път. А, железопътната линия, кога г-н Борисов?????? Обричате целия трафик от Гърция да мине през Македония и Сърбия. Докога ще ви учим и вие няма да си знаете урока

  4. Това ако е истина , ще спаси и без това малкото останало от този край, както и живота на много наши деца,шофьори.

  5. По 5 милиона за километър ? Ма то направо било безплатно..

Коментарите са заторени

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.