„Лудогорец“ втори по шутове в Лига Европа

Г-7 в очакване на нов трус от Тръмп Срещата на най-развитите икономики започва утре

Шест членки на ЕС приемат 356 мигранти от кораб до Малта

Космическа сянка тегне над местните избори Ретроградният Меркурий залага капан, сочи прогнозата на астролога Светлана Тилкова - Алена

Пожар избухна на ферибот в Индонезия, трима загинаха

Ердоган се чул по телефона с Путин, ще посети Русия на 27 август

Бразилия няма пари да се справи с пожарите в Амазония

Бурак Дениз остана на сухо

Авантаджии с палатки превзеха плажа на Крапец Румънци отдават незаконно каравани под наем на пясъка, български “еколози” ползват гората за тоалетна

„Труд Уикенд“ – един вестник за два дни

Китай с нови мита за внос на американски стоки, Тръмп обеща отговор

Борис Джонсън: Ще връщаме обратно мигранти, които прекосяват Ламанша незаконно

Голям пожар гори до село Бегово Засега няма опасност за населението

Крадците на данни от НАП опитвали да заметат следите си Файл, изтрит от Кристиян, напълно идентичен с получен в редакцията на “Капитал”

Огнеборци гасят пожар на сметището на Велинград

За поредна година Fibank е любима марка сред банките в България

Fibank (Първа инвестиционна банка) беше отличена в категорията „Финансови институции“ на единствената потребителска класация у нас „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ“. Над 40 000 потребители подкрепиха любимите си брандове, като признанието за Fibank е четвърто от създаването на класацията.

Конкурсът се проведе за единадесета поредна година от списание Business Lady. Потребителите гласуваха в 3 етапа, като на финала се състезаваха трите марки с най-добри резултати. В категорията „Финансови институции“ Fibank беше безспорен лидер и спечели убедително пред конкурентите си. Отличителното за класацията „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ“ е, че тя не разчита на жури при номинациите и гласуването, а единствено на потребителските предпочитания.

Наградата за любима марка за 2019 г., която Fibank получи и през 2011 г., 2012 г. и 2018 г., е логичен резултат на тенденцията банката да развива постоянно дейността си в посока иновативни и близки до клиентските нагласи продукти и услуги.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.