Погребват Шабан Шаулич днес, слагат и любимата въдица на певеца в ковчега

Директорът на „Рила“: Снимачният екип на Discovery Channel е бил информиран за забраните в парка Проверяват се трима служители на парка, които са наблюдавали процеса на заснемане и ще се установи дали и те не са нарушители

Със 121 депутати в зала парламентът започна работа

Братя Домусчиеви купиха Нова телевизия

Красимир Каракачанов: Крайно време е българските политици да спрат да правят експерименти с изборното законодателство Не е нито полезно, нито честно изборния закон да се променя преди всеки избори, заяви вицепремиерът

Какво е автобиография? Отговорът на радио „Ереван“

САЩ добиват рекордни количества петрол, свалят руските приходи За пръв път бяха отчетени над 12 млн. барела на ден

Китай вижда огромен потенциал в икономиката на Саудитска Арабия

Северна Корея поиска помощ заради недостиг на храна

Камелия Нейкова: ЦИК не за първи път ще се справя с промени в изборното законодателство, приети в последния момент

„Спейс екс“ изстреля израелския „Берешит“ към Луната (СНИМКИ)

Арестуваха двама души, планирали ислямистко нападение в Германия

Силен вятър, дъжд и застудяване днес

Русия е предоставила лекарства и медицинско оборудване на Венецуела

Шефът на НСИ: В преброяването през 2021 г. няма да има опции като „трети пол“, каквито са и европейските регламенти

Инж. Дончо Атанасов, АПИ: Абсурдно е твърдението, че търгът за магистрала „Струма“ е бил опорочен

Инж. Дончо Атансов

Всички опити да се твърди, че търгът за АМ „Струма“ в Кресненското дефиле е бил опорочен, да се вкарват съмнения за това е просто абсурдно. Това каза Дончо Атанасов, член на УС на Агенция „Пътна инфраструктура“ пред БТВ.

В отговор на въпрос в период, в който тече процедура за избор на изпълнител, редно ли е да се случват дейности по трасето на АМ „Струма“, той коментира: „Това подлежи на проверка. В момента не мога да коментирам тези твърдения“.

„Възложили сме с възлагателно писмо две задачи, които инж. Любен Симеонов трябва да извърши. Едната е актуализацията на парцеларния план, тъй като собствениците постоянно се сменят. Има и други проблеми с преносните мрежи. Актуализацията на парцелрания план беше наложителна“, обясни Дончо Атанасов.

„Втората задача беше да се разделят количествените сметки и двата лота, като с оглед на изключителната трудност на най-големия обект в България в историята. Инж. Симеонов раздели тези количествени сметки надлежно още през юни 2018 година“, допълни той.

„Възлагателното писмо е от преди една година. Парцелраният план е актуализиран. В момента се съгласува със всички енергопреносни и експлоатационни дружества“, каза още Атанасов.

Попитан на практика извършват ли се сондажни дейности там, инж. Атанасов поясни: „Не мога да кажа- да или не“. „Това, което сме поръчали с възлагателното писмо, не предполага никакви строително-монтажни работи на трасето“, заяви той.

В отговор на питане би ли било проблем, ако кандидат в актуалния търг за технически проект и строителство на магистралата разполага с допълнителни проучвания, Атанасов коментира: „Това са ваши твърдения. Твърдението е абсурдно“.

„Изработването и актуализацията на парцеларните планове и идейните проекти са работа на инж. Симеонов, по които утре избраният изпълнител за строително-монтажни работи, за строителство на АМ „Струма“ на Кресненското дефиле, няма как да бъде облагодетелстван“, обяви Дончо Атанасов.

Попитан има ли конфликт на интереси в това, че инж. Симеонов в консорциум участва в търга, той уточни: „Подаването на офертите за тази процедура ще бъде след няколко дни. Няма как аз или АПИ да знае кой в какви консорциуми участва“.

„Когато се подадат документите и започне да работи тръжната комисия, тогава ще се прецени има ли конфликт на интереси или няма“, посочи Атанасов. „Никой от нас като ръководители на АПИ не сме се намесвали в тръжните процедури. Нямаме такова право, това е работа на тръжната комисия“, каза още той.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

Коментирайте от Фейсбук

Коментари (1)

  1. Самият търг не е опорочен, а избора на изпълнителя е опорочен, цената на проекта е опорочен. Преди бибитко Станишев строеше магистралите на цени от 1 200000 – 1 800000 лева на км. , а крадливия бибитко ги строи по 10 000 000 лева на километър. Което значи, че бибитко и шайката му крадат по 8 000 000 лева от всеки километър. Тунела 2 км. за 185 000 000 лева без ДДС. За тази цена на тунела трябва да бъдат обесени 200 герберски шопари и техни фирмаджии. Дайте ми на мен 50 милиона, ще съм на печалба 20 милиона, а вие ще сяестите на тази държава 200 милиона лева. Още 2010 трябваше да бъдат изтребени всички шопари на свинефермата герб, защото днес е късно, те убиха държавата и българския народ.

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.