Мачовете и спортът по телевизията днес, петък, 21 февруари 2020

Дневен хороскоп на Алена за петък, 21.02.2020

На 21 февруари 2020 да почерпят

„Интер“ взе своето в Разград и с помощта и на ВАР

Златото със 7-годишен рекорд

Спряха движението на тирове по АМ „Хемус“ при км 34, в посока Варна

Божинов започва на чисто в Италия

Google пусна новата версия на Android

Български тираджия опитал да подкупи италиански полицаи с ракия и суджук

Разследват само две къщи за гости в Еленския Балкан Собствениците ползвали 600 000 лева европари не по предназначение

Лондонската полиция: Атаката в джамията не е тероризъм

До 10 980 лв. заплата за шеф в държавна фирма Годишните бонуси ще бъдат до около 40 хил. лв.

Шефът на спортния тотализатор: Бяхме пред катастрофа заради игрите на Божков Няма да бъдем по-слаби, нито в дизайн, нито в класата на игрите, обеща Дамян Дамянов

БСП-София ще отбележи Деня на защитника на Отечеството с поднасяне на венци и цветя на два паметника

Джулиан Асанж моли Франция за политическо убежище

И електронният футбол вече е отборен

Едно от нещата, които правят футбола най-великата игра, е отборното усилие. Но вече и електронните футболисти ще могат да се докоснат до чара на работата в екип и да разчитат на сработката с друго човешко същество – нещо, което е нетипично за геймърите.
Отборният формат „2 на 2“ ще дебютира на световното клубно първенство на ФИФА на 7-9 февруари в Милано. Надпреварата ще е по новата FIFA 20, а мащабът й вече се доближава до тази на истинското световно по футбол. Засега участниците са 24 отбора, които бяха излъчени след дълъг квалификационен процес в четири зони – Европа, Азия-Тихоокеанска, Близък Изток и Северна и Южна Америка.
Тук турнирът не е за национални отбори, а за клубове и много от големите в Европа ще бъдат представени от собствени състезатели. Сред тях са френският „Олимпик“ (Лион), английският „Манчестър Сити“, австрийският „Аустрия“ (Виена), немският „Борусия“ (Мьонхенгладбах) и швейцарският „Базел“. Домакините пък ще подкрепят цели три тима – „Mkers“, „Team QLASH“ и един „заводски“ отбор – „Рома“. Със сигурност ще бъда излъчен нов шампион, тъй като досегашните „Брьондби“ (двукратен) и „King eSports“ не успяха да се класират за финалите в Милано.
„Горди сме, че толкова много отбори проявиха интерес към турнира и взеха участие в квалификациите – заяви Адриан Роли, директор за електронния футбол към ФИФА. – Появата на отборната дисциплина „2 на 2“ издигна атракцията в нашия спорт на ново ниво и очакваме да донесе най-много емоции тази година.“
За разлика от истинския футбол обаче, световното по FIFA 20 ще възнагради призьорите далеч по-скромно. Общият награден фонд е 100 000 долара и точки за ранглистата на Глобалните серии.
Междувременно разработчикът EA Sports пусна нови пачове за играта, за да коригира някои от неудачните моменти след пускането й. Основната им цел е да падат повече голове, но също и да направят играта „по-реална“. Така ударите от малък ъгъл ще имат по-малка вероятност да улучват вратата. А ако се намира на по-малко от 13,7 метра от голлинията, играчът най-добре да заложи на лек изстрел – той ще е значително по-ефективен срещу вратарска намеса.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.