Касовият бон от скандалния ресторант на остров Миконос се оказа редовен

Изненадваща данъчна проверка в ресторанта на остров Миконос, където американски туристи платиха сметка от 836 евро констатира, че по конкретния казус не е направено нарушение. Издадения касов бон е напълно редовен. Констатирани бяха други 17 нарушения извън скандалната сметка.

Данъчните провериха касовия си апарат и установиха, че постъпленията за конкретната сметка, както и друг случай (около 300 евро), на германски турист, който също се оплакал са напълно редовни.

След избухналия скандал, мениджърът на ресторанта отговори в TripAdvisor, като обясни, че се приемат поръчки въз основа на ценовата листа.

Според написаното американската компания от 9 души е поръчала 4 кг каламари, като всеки килограм струва 100 евро, като подчертава, че ресторантът е насочен към по-висок клас клиентела.

"Ние сме най-добрият магазин в Platis Yialos и предлагаме висококачествени услуги. Има минимална такса от 25 евро за всеки човек на плажа”, пише още в TripAdvisor мениджъра на заведението.

Както в. "Труд" писа скандалът избухна след като американски турист плати сметка от 836 евро на гръцкия остров Моконос за порция калмари, шест бири и три салати. Това стана ясно от негов статус пуснат в социалните мрежи. "Избягвайте това място, защото е капан", написа американския турист и обясни, че в един ресторант на остров Миконос е заплатил 836 евро без да му бъде предоставена ценова листа. Мъжът от Бруклин посетил ресторанта през м. май 2019 г, описа преживяването си на една от най-известните туристически страници, TripAdvisor, и качи касовия бон като доказателство от магазина. Ден по-късно собственикът на заведението заяви пред медиите, че американския турист, който взриви социалните мрежи, платил сметка от 836 евро на остров Миконос, не само е бил доволен, но оставил и бакшиш от 50 евро.

Коментари

Задължително поле