На 18 януари 2020 да почерпят

Дневен хороскоп на Алена за събота, 18.01.2020

10-те най-поръчвани питиета за 2019 година в цял свят

Джъстин Трюдо призова Иран да предаде черните кутии от сваления самолет на Франция

Томислав Дончев: 10-15 млрд. лв. са необходимите инвестиции във водния сектор

3,6 млрд. евро са приходите от международен туризъм за периода януари-ноември 2019 г.

Емил Димитров: Няма вредни емисии от изгарянето на отпадъци в ТЕЦ „Бобов дол“

Групата GRECO поздрави България за борбата с корупцията Страната ни е изпълнила общо 16 от 19 препоръки, отправени през 2015 година

Конър – милиардер на 35?

83-годишна жена почина след удар от кола в Разград

САЩ готвят нови санкции срещу Венецуела

Зеленски не прие оставката на премиера Гончарук

Протестит срещу пенсионната реформа затвори Лувъра

„Студена” източена с подпис на Димов от „Стомана” Синдикатите настоявали да не се спира водата на дружествата

„Труд Уикенд“ – един вестник за два дни

Кметът на Банско: Крият се реализирани нощувки, взимаме крути мерки

Близо 870 000 лева са събраните средства от туристически данък в Банско, сочи отчета на Годишната туристическа програма на община Банско за 2018 година. Това е по-малко от събраните за 2017 г. Тези данни бяха изнесени на заседание на Консултативния съвет по туризъм в курортната община.

51229483_1967785136860339_7930565599195824128_n

„Анализите сочат , че част от реализираните нощувки се крият. За да осигурим по-справедливо внасяне на туристическия данък, в рамките на една седмица ще анализираме всички хотели, брой легла, заетост спрямо предходни години и т.н. За анализа ще ни помогнат представители на местния туристически бранш. Ще се направи списък на най-фрапиращите случаи на невнасяне на туристически данък, като започнем от най-големите хотели и апартаментни комплекси.

Предвиждам среща с представители на НАП, на която да обсъдим по-ефективни методи на проверки на неизрядни места за настаняване. В крайна сметка, държавата губи десет пъти повече от една укрита нощувка, в сравнение с общината. Затова усилията трябва да бъдат общи и координирани, каза по този повод кметът на Банско Георги Икономов.

На съвета се взе решение голяма част от средствата, предвидени за участие в туристически борси, да се използват за дигитална реклама. Общото мнение е, че тя е далеч по-ефективна от остарелите вече рекламни книжки и брошури.

По време на заседанието кмета призова туристическия бранш своевременно да излиза с позиции срещу всички опити на зелените да оплюят курорт.

„Големият губещ от тези атаки са местните хотелиери и ресторантьори! Не бива да позволяваме на няколкото семейства, превърнали в бизнес очернянето на държавата ни и спирането на всяко развитие, да бълват лъжите си необезпокоявани. Търпимостта има граници! Сега е моментът, проблемите на планинския туризъм да бъдат решени веднъж завинаги, каза още Георги Икономов.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.