Бирената диета – радост за небцето Тя наистина е ефективна, но има строги правила

Петролни гиганги харчат стотици милиони за информация срещу глобалното затопляне

Гражданската авиация по света изпитва остър недостиг на пилоти

Тръмп отмени санкции срещу Северна Корея часове след налагането им

Германия арестува 11 души за подготовка на терористични нападения

Русия започва серийно производство на ракетите „Ангара“

Заличават 18 туроператора от националния регистър

Тръмп удари рамо на Нетаняху преди вота (обзор) САЩ може да признаят Голанските възвишения за израелски (ИНФОГРАФИКА)

България започна с хикс евроквалификациите, младок на крачка от мечтан дебют

Ердоган: Израел няма право да окупира Голанските възвишения

Копие на чудотворната икона Богородица Всецарица пристигна в София

Елиф от „Намери ме“ стана на 10 години Малката актриса Изабела Дамла Гювенилир е родена в Ню Йорк

Ана Бърнабич: Сърбия не трябва да забравя жертвите на натовските удари

Саудитска Арабия иска минимална цена на петрола от 70 долара за барел

САЩ с нови санкции срещу Иран

Магистралите са проверявани от Европа Те са едва 10% от целия продукт на бранша

Изпълнителният директор на УС на КСБ инж. Илиян Терзиев.

Всички магистрални отсечки, изградени у нас, вече са проверявани от европейски независими лаборатории. Този факт подчерта изпълнителният директор на Камарата на строителите в България (КСБ) инж. Мирослав Мазнев по повод внесеното от ръководството на БСП искане в пътната агенция да бъде направена проверка на 46 конкретни точки по родните магистрали. Не може да се каже колко точно ще струва взимането на пробите, тъй като това зависи от вида им и как са обслужвани. Към момента няма яснота и как точно са избрани тези конкретни точки, допълни Мазнев.

Не бива да се забравя, че магистралите не са повече от 10-12% от целия строителен продукт на бранша у нас, подчерта и председателя на УС на КСБ инж. Илиян Терзиев. „Ако сме сбъркали ще си понесем последствията. За това в закона са предвидени гаранционни срокове“ допълни той.

Отговорността, когато има грешка е персонална, а не на цялата гилдия, обясни инж. Мазнев. Своята отговорност трябва да поемат и всички други участници в строителния процес – надзор, проектант, изпълнител и възложител, категорични са от сектора.

Коментирайте от Фейсбук

Коментари (2)

  1. Да извинявате ама стига сте лъгали. У нас няма нормална магистрална настилка. Преди Бургас в продължение на няколко километра е напукан асвалтът, има и малки дупки. Магистрала Марица при моста над река Марица и следващия мост е пропаднал асвалтът който граничи с мостовата бетонна конструкция и подскача цялата кола във въздуха. Само лъжи.

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.