На 28 януари 2020 да почерпят

Дневен хороскоп на Алена за вторник, 28.01.2020

Софийският административен съд oтмeни зaбpaнaта на Джoĸ Πoлфpиймaн дa нaпycка Бългapия

Слави Трифонов и Маги Халваджиян се уговориха да пият кафе пред Би Ти Ви

Бившият белгийски крал призна, че има незаконна дъщеря

Лондон улеснява с визи експерти

ДАНС по следите на коронавируса Мерки срещу заразата, идваща от Китай

Удължиха бедственото положение в Община Перник заради водната криза

Българинът доплатил 4 млрд. за лекарства Първи сме в ЕС по разходи за медикаменти

220 милиона долара за екшън комедията „Лоши момчета завинаги” Филмът се представя над очакванията

СЗО промени оценката си за коронавируса, вече го смята за високорисков

Турски хакери в мащабна кампания от името на Анкара Властите в Кипър, Гърция, Ирак и Албания на мушка

Самоубилият се пред ДАНС отвлякъл самолет през 1981 г. Емил Крумов трябвало да дава показания за „Луков марш”

За какво може да ни наложат дисциплинарно наказание

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ във вторник, 28 януари 2020

Магистралите са проверявани от Европа Те са едва 10% от целия продукт на бранша

Изпълнителният директор на УС на КСБ инж. Илиян Терзиев.

Всички магистрални отсечки, изградени у нас, вече са проверявани от европейски независими лаборатории. Този факт подчерта изпълнителният директор на Камарата на строителите в България (КСБ) инж. Мирослав Мазнев по повод внесеното от ръководството на БСП искане в пътната агенция да бъде направена проверка на 46 конкретни точки по родните магистрали. Не може да се каже колко точно ще струва взимането на пробите, тъй като това зависи от вида им и как са обслужвани. Към момента няма яснота и как точно са избрани тези конкретни точки, допълни Мазнев.

Не бива да се забравя, че магистралите не са повече от 10-12% от целия строителен продукт на бранша у нас, подчерта и председателя на УС на КСБ инж. Илиян Терзиев. „Ако сме сбъркали ще си понесем последствията. За това в закона са предвидени гаранционни срокове“ допълни той.

Отговорността, когато има грешка е персонална, а не на цялата гилдия, обясни инж. Мазнев. Своята отговорност трябва да поемат и всички други участници в строителния процес – надзор, проектант, изпълнител и възложител, категорични са от сектора.

Коментирайте от Фейсбук

Коментари (2)

  1. Да извинявате ама стига сте лъгали. У нас няма нормална магистрална настилка. Преди Бургас в продължение на няколко километра е напукан асвалтът, има и малки дупки. Магистрала Марица при моста над река Марица и следващия мост е пропаднал асвалтът който граничи с мостовата бетонна конструкция и подскача цялата кола във въздуха. Само лъжи.

  2. И позлатени да ги ни направят, пак няма да ги харесат !!!

Коментарите са заторени

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.